به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمود حسینی روز یکشنبه در تجمع راهپیمایان 13 آبان شهر سیرجان، انقلاب اسلامی را انقلاب نابودی ظالمان و ستمگران عنوان کرد و افزود: دشمنی استکبار علیه ایران اسلامی طی 40 سال گذشته به شکل ها و ترفندهای متفاوت ادامه داشته و دارد و هر بار هم به شکست منتهی شده است.
وی اظهار داشت: امروز دوران قلدرمآبی و قدرت چماق به پایان رسیده و مردم دنیا به حقانیت ملت ایران اعتراف دارند و ما طی 40 سال گذشته توانستیم به جهان ثابت کنیم استکبار نمی خواهد منطقه و جهان در آرامش باشد و اینگونه تفکر انقلاب اسلامی ایران، ملت ها را بیدار کرده و این به معنی صدور انقلاب اسلامی و همراهی جهان با ملت ایران است.
امام جمعه سیرجان، حضور مردم را در همه صحنه موجب شکست در توطئه های آمریکا عنوان کرد و گفت: آمریکا و ایادی استکبار در برابر همایش میلیونها نفری قدرت شیعه در روز اربعین قدرتی ندارند و نخواهند داشت لذا نمی توانند ما را از تحریم و تهدید و جنگ بترسانند.
در پایان این آیین بند بند قطعنامه راهپیمایی 13 آبان قرائت و با صدای مرگ بر آمریکای شرکت کنندگان تایید شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، جمعیت راهپیمایان 13 آبان سال جاری سیرجان بسیار بیشتر از سال های گذشته بود.
این آیین در سیرجان از چهارراه تقاطع شهید نصیری و بولوار دکتر صادقی با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل آغاز و تا مصلای نماز جمعه حسینیه امام خمینی (ره) ادامه داشت.
3029/7435
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.