به گزارش ایرنا ، علیرضا اکبری شامگاه شنبه در آیین گرامیداشت هفته پست در شهداد افزود: مدیران دستگاه ها با هدف ایجاد آرامش و امنیت و برای جلوگیری از موازی کاری، انتقال قبض ها، خواندن کنتور، تامین مایحتاج زندگی تنها با مراجعه یک فرد به عنوان پستچی معتمد محله به در منازل انجام می شود.
وی اظهار داشت: آدرس استاندارد تاکنون در کشور وجود نداشت و ضرورت وجود یک آدرس واحد در استان کرمان محسوس است لذا در این زمینه سامانه سینا (سامانه یکپارچه نشانی ایرانیان) در حال اجرا است.
مدیرکل پست استان کرمان تصریح کرد: این سامانه نخستین بار در دنیا و در کشور استرالیا توسط یک فرد ایرانی اجرایی شده است و سامانه یاد شده در هفته پست در شهرستان های رفسنجان و سیرجان این استان کلید خورد و برای اجرای طرح بخش شهداد را در اولویت فعالیت ها قرار خواهیم داد.
وی گفت: پروژه سیماک (سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور) در استان کرمان به عنوان پایلوت کشوری در زمینه شفاف سازی ملک اجرا می شود و این سامانه اینک در دهیاری ها و شهرداری های بخش بزرگی از استان کرمان فعال است.
اکبری با بیان اینکه پست استان کرمان به مدت سه سال متوالی (از سال 93 تا 95) رتبه نخست کشور بوده است عنوان کرد: رمز موفقیت ما استفاده از نیروهای جوان در کنار افراد با تجربه است.
شهداد در فاصله 80 کیلومتری شهر کرمان قرار دارد.
17مهرماه روز جهانی پست نامگذاری شده است .
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.