به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان محمد مهدی افضلی با اشاره به اینکه مشکلات موزه مطبوعات ریشه در سالهای گذشته دارد، افزود: مدیریت جدید اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان تلاش دارد تا در کمترین زمان ممکن موزه مطبوعات تعیین تکلیف و مدیریت آن به خانه مطبوعات واگذار شود.
وی با اشاره به اینکه فعالیت مجدد موزه مطبوعات استان کرمان در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان قرار دارد، تصریح کرد: در سالهای گذشته به دلایلی بخشی از اسناد و اشیای موجود در موزه توسط موسس موزه باز پس گرفته شده و بخشی دیگر هنوز باقی مانده است.
مدیر روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان اظهار داشت: تمامی اشیای موجود در موزه مطبوعات صورتجلسه و به خانه مطبوعات استان کرمان تحویل می شود و بزودی با حضور نمایندگان ادارات کل میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان کرمان این کار انجام و اقدامات لازم برای بازگشایی مجدد آن صورت خواهد گرفت.
وی با عذرخواهی از اهالی فرهنگ و رسانه استان کرمان به سبب تعطیلی چندین ساله موزه مطبوعات تاکید کرد: در آینده نزدیک همه کاستی های گذشته، جبران خواهد شد.
افضلی با قدردانی از پیگیرهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و خانه مطبوعات کرمان برای تعیین تکلیف موزه مطبوعات، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری همه نهادهای مرتبط شاهد بازگشایی این موزه در آینده نه چندان دور باشیم.
استان کرمان دارای بیش از 20 موزه است که از این تعداد هفت موزه به طور خصوصی و مشارکتی فعالیت می کنند.
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.