در این یادداشت آمده است: انسان در تمام عمر در کارزار بین جبهه حق و جنود شیطان در رفت وآمد است و عاقبت خوش از آن کسی است که جبهه حق را برگزیند و سرسپرده دستگاه ابا عبدالله الحسین (ع) باشد، فقط کافیست که فلسفه قیام و حرکت امام را باور داشته باشی و بزنگاه انتخاب امام را با گندم ری معاوضه نکنی.
واقعه عاشورا که در محرم سال 61 به وقوع پیوست ولوله هایی در عالم به پا کرد و از آن پس بود که جبهه حق و باطل رو در روی هم قرار گرفتند و در صف بندی ها جدا و در دو راهی جبهه حق و جنود شیطان، انسان مختار به انتخاب شد زیرا راهی میانه در بین این 2 انتخاب وجود ندارد یا باید زیر پرچم حق باشی و یا ناگزیر در میان شیاطین.
کهکشان سرخ حسینی پر از ستاره های پرفروغی است که ذره ای از طی طریق در مسیر حق تردید به خود راه ندادند و تبلیغات و خدعه های جنود شیطان که بر سر راهشان قرار گرفت تنها توانست عزم آنان را در پیشبرد هدفشان مستحکم تر کند اما در عزمشان خللی ایجاد نکرد.
هر چند که دشمنان قسم خورده امام حسین( ع) در طول تاریخ خواستند این قیام را تنها جنگ تاج و تخت و امام را نعوذبالله تشنه قدرت بنامند و با ایجاد شبهات متعدد این حرکت و نهضت تاریخی را کم رنگ کنند اما آنقدر تداوم یافت که هنوز بعد از 1400 سال مسلمانان و نه تنها شیعیان، 2 ماه محرم و صفر را به نشانه عزاداری سیاه می پوشند و بر سر و سینه می زنند.
به عنوان مثال همایش شیرخوارگان حسینی که در بیش از 40 کشور دنیا و بیش از 5 هزار شهر کشور برگزار می شود، عزاداران همنوا به یاد گلوی بریده حضرت علی اصغر( ع) فریاد می زنند و طفلان آنان نیز مسیر حضرت را خواهند پیمود.
حسین(ع) شوری در جهان به پا کرده که تنها در مراسم زیارت اربعین با بیش از 20 میلیون نفر شرکت کننده که به زیارت حضرت می شتابند موجب شده است نظام سلطه دست به کار شده در نزدیکی محرم و برگزاری مراسم اربعین با انتشار شایعات بی اساس و بی پایه و ایجاد آشوب در استان شیعه نشین بصره سعی در ایجاد تفرقه بین 2 کشور هم مذهب و هم کیش و دوست ایران و عراق کند و قصد خاموش کردن میراث ارزشمند به جا مانده سنت پیاده روی اربعین را دارد اما زهی خیال باطل، همانطور که واقعه عاشورا و نام امام حسین ( ع) ماند و از یزید ملعون چیزی باقی نماند از این حرکت شیطنت آمیز برای تخطئه پیاده روی اربعین نیز تنها دود سیاهی بر عناصر نفوذی داخلی و سردمداران بیرونی آنان می ماند.
تا مادامی که ایرانیان به سنت الهی عزاداری محرم متمسک هستند و تأسی می جویند، کشور طوفان های پرتلاطم دشمنی استکبار جهانی را چون جنگ اقتصادی و تحریم می تواند به سلامت پشت سر بگذارد و به فرمایش مقتدایمان حضرت آیت الله خامنه ای: ملتی که محرم را دارد، مجاهدت و شهادت را دارد و ملتی که مجهز به ابزار مجاهدت و متکی به خداست، هرگز مغلوب نمی شود.
7420/ 5054/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.