به گزارش ایرنا، جعفر رودری روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان افزود: هشت میلیارد تومان بدهی دولت بابت مرخصی بازنشستگان در سال گذشته بزودی پرداخت می شود.
وی اظهار داشت: بنا بر اعلام دستگاه های اجرایی 343 بازنشسته برای سال 97 در استان کرمان خواهیم داشت که از نظر اعتبار نسبت به سال 96 افزایش دارد و این بدهی نیز به تهران اعلام شده که دولت برای حقوق و مزایای آنها تدابیری بیندیشد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: امسال در بخش هزینه ای بودجه تاکنون در این استان 42 درصد تخصیص یافته که از میزان 197 میلیارد تومان بودجه، 167 میلیارد تومان مربوط به پرداخت حقوق و مزایا است.
وی افزود: از میزان تخصیص 50 درصد بودجه 6 ماهه نخست سال جاری هشت درصد کسری داریم لذا مدیران دستگاه های اجرایی تلاش کننده این رقم را جبران کنند.
رودری تصریح کرد: عدد اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای بودجه امسال استان کرمان بیش از یک هزار و 613 میلیارد تومان است که این اعتبار در تخصیص ها وضعیت بهتری نسبت به سال گذشته دارد.
وی گفت: سر جمع اعتبارات تخصیص یافته امسال به استان کرمان 691 میلیارد تومان است که باید به سرعت این اعتبار جذب شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان افزود: اعتبار طرح های ملی استانی شده 116 درصد به استان کرمان تخصیص داده شده و تاکنون 43 درصد از اعتبار بازسازی مناطق زلزله زده تحقق یافته است.
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.