به گزارش ایرنا، سرهنگ ناصر فرشید روز چهارشنبه در همایش موتورسواران قانونمند در کرمان با بیان اینکه بیشترین حوادث ترافیکی در مرکز این استان اتفاق افتاده است گفت: رسانه ها می توانند به کمک پلیس و همکاری مردم، جامعه ای از عاری از تصادفات را رقم بزنند.
وی اظهار داشت: هر چه فرهنگ ترافیک در جامعه به معرض نمایش گذاشته شود در نهادینه شدن این فرهنگ تاثیر بیشتری دارد.
سرهنگ فرشید ادامه داد: نیروی انتظامی با بیان اقدامات انجام شده نشان می دهد منویات رهبری و سلسله تدابیر فرماندهان را به نحوه شایسته ای انجام می دهد.
وی با اشاره به تعامل پلیس با سایر نهادها و دستگاهها تاکید کرد: پلیس مردم محور، از مردم، با مردم و در کنار مردم است.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان نحوه رانندگی افراد را نشانه فرهنگ جوامع دانست و اظهار داشت: رانندگان بویژه موتورسواران با رعایت قانون باید علاوه بر تامین سلامت خود در ساختن فرهنگ جامعه نیز سهیم باشند.
وی اجرای امر به معروف و نهی از منکر را در ابعاد مختلف جامعه مهم دانست و گفت: باید در زمینه رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نیز فرهنگ امر به معروف نهادینه شود.
سرهنگ فرشید، کرمان را پهناورترین استان کشور معرفی کرد و گفت: باید با همت و همکاری مردمی فرهنگ ترافیکی را در این استان ارتقا دهیم تا از بسیاری از آسیب ها جلوگیری کنیم.
وی از دست رفتن جان یک نفر را در تصادفات فقط به یک فوت منجر ندانست و افزود: این اتفاقات مسائل و مشکلات بعدی را برای خانواده ها در پی دارد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: باید موتورسواران قانون گریز را ارشاد و راهنمایی کرد تا با معایب و مشکلات قانون گریزی و اتفاقات بد ناشی از آن جلوگیری کرد.
همایش موتورسواران قانونمند امروز (چهارشنبه) با حضور جمعی از راکبان قانونمدار این وسیله نقلیه در کرمان برگزار شد.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.