به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی شامگاه سه شنبه در جمع مردم ریگان افزود: باید از جناح و جناح بازی فاصله گرفت و با همدلی و وحدت در جهت رفع مشکلات پیش رو قدم برداشت .
وی گفت : در شرق استان مناطقی با قابلیت های بالا و مردمانی سخت کوش و صبور وجود دارد که باید از این ظرفیت های مختلف بخصوص در حوزه گردشگری و صنعت استفاده لازم را در راستای آبادانی این مناطق برد.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی از صنعت ، معدن و نخیلات به عنوان قابلیت های کم نظیر در شرق استان کرمان نام برد و اظهار داشت : مسئولان باید با برنامه ریزی لازم زمینه شکوفایی این ظرفیت ها را فراهم کنند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان در سفر به شهرستان ریگان از منازل ابر خشتی کارگاه سنگ تراشی و منازل کپری روستای سنگ آباد بازدید کرد.
امام جمعه ریگان هم در جریان این بازدید با اشاره به اینکه خشکسالی های پی در پی موجب از بین رفتن پوشش گیاهی در این منطقه شده است افزود: ریگان بعد از خوزستان دومین نقطه در کشور در زمینه ریزگردها وگرد وغبار بشمار می رود.
رنجبر ماهانی افزود با توجه به تک محصولی بودن شهرستان خرمای منطقه دچار خسارت شده است .
وی اضافه کرد : هر چند اقدامات خوبی طی چند سال اخیر در شهرستان ریگان در زمینه های مختلف انجام گرفته ولی باز با توجه به حجم نارسایی ها جوابگو نیست .
فرماندار ریگان هم از ساخت 30واحد اموزشی در شهرستان خبر داد و افزود: تا دو سال آینده تمامی مدارس غیر استاندارد ریگان مقاوم سازی خواهند شد .
امین باقری همچنین از ساخت بیمارستان این شهرستان خبر داد و بیان داشت: اکنون در منطقه پزشکان متخصص مستقر شده اند .
شهرستان ریگان در 285کیلومتری شرق کرمان قرار گرفته است .
7442/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.