به گزارش خبرنگار ایرنا، صابر رحیمی روز پنجشنبه در نشستی خبری اظهار داشت: برای آماده سازی ورزشکاران اعزامی به مسابقات آسیایی تمهیدات فراوانی اندیشیده شد که در یک مرحله 2 میلیارد و 300 میلیون ریال بابت هزینه های جاری و در مرحله دیگر 2 میلیارد ریال هدیه نقدی به ورزشکاران پرداخت شد.
وی ادامه داد: علاوه بر هدایای نقدی که برای ورزشکاران مدال آور در مسابقات آسیایی و پارآسیایی 2018 درنظر گرفته شده است، استانداری نیز قول پرداخت هدیه ای ویژه به این افراد را داده است.
رحیمی یادآوری کرد: به موفقیت ورزشکارانمان در مسابقات آسیایی بسیار خوشبین هستیم و امیدوارم در پایان شاهد موفقیت های چشمگیر آنان در این رقابت ها باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در ادامه با اشاره به پیشرفت های کشتی کرمانشاه در سال های اخیر، گفت: خوشبختانه چند سالی است این رشته ورزشی از آن حالت رکود خارج شده و امروز جزو مدعیان محسوب می شود.
وی ادامه داد: تیم های کشتی کرمانشاه در لیگ های مختلف حضور دارند و چهار کشتی گیر نیز در حد و اندازه عضویت در تیم ملی داریم که این نشان می دهد کارهای خوبی در سال های اخیر صورت گرفته است.
رحیمی خاطرنشان کرد: در بهمن ماه امسال میزبان مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی نیز خواهیم بود تا بازهم شور و نشاط به سالن های ورزشی کرمانشاه باز گردد.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه حمایت از هیات های موفق ورزشی را از سیاست های این اداره کل برشمرد و افزود: بر همه هیات های ورزشی نظارت لازم صورت گرفته و تذکرات لازم نیز به هیات های ضعیف داده شده تا خود را تقویت کنند.
وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه اخرین وضعیت دهکده المپیک کرمانشاه و پروژه های استخر قهرمانی و سالن 6 هزار نفری این دهکده به کجا انجامید، گفت: خوشبختانه با تزریق اعتباراتی که صورت گرفته هر 2 پروژه فعال و روند خوبی را طی می کنند.
رحیمی یادآوری کرد: هم اکنون استخر قهرمانی با 70 درصد و سالن 6 هزار نفری ولایت با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت هستند که اگر روند بازسازی و تزریق اعتبارات خوب پیش رود شاهد بهره برداری از آن ها طی سال 1398 خواهیم بود.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در ادامه به برگزاری المپیاد ورزش روستایی که از ابتدای مهر آغاز شده و تا بهمن ماه ادامه می یابد نیز اشاره و اظهار داشت: این المپیاد در سطح بسیاری از روستاها، دهستان ها و شهرها و همچنین تمامی شهرستان های استان برگزار می شود.
وی احداث 20 زمین چمن مصنوعی در روستاهای استان را از دیگر برنامه های در دست اجرای اداره کل ورزش و جوانان استان ذکر کرد.
رحیمی همچنین با اشاره به منتفی شدن احداث بوستان بانوان در سراسر کشور، گفت: قرار است به جای آن پارک خانواده دایر شود و مقدمات آن در شهر کرمانشاه نیز در حال انجام است.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در ادامه گفت: انتقال تیم دسته اولی فوتبال بادران به کرمانشاه منتفی شد.
وی گفت: مسئولان تیم فوتبال بعثت نیز با وجود تلاش های فراوان موفق به خرید امتیاز یک تیم دسته اولی نشدند اما در صحبتی که با استاندار انجام گرفت ایشان قول حمایت از این تیم را دادند تا با حضوری مقتدرانه در لیگ 2 بتواند جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ دسته یک را کسب کند.
رحیمی همچنین از آغاز روند آماده سازی ورزشگاه 15 خرداد نیز خبر داد و گفت: ایرادهای زیرساختی در حال رفع شدن است و با تزریق به موقع اعتبار می توان امیدوار بود در پائیز امسال شرایط برای فعالیت ورزشکاران در آن فراهم شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در پایان با مهم ارزیابی کردن کار خبرنگاران، آن ها را حامیان واقعی ورزش استان برشمرد و گفت: روشنگری آن ها بسیاری از کاستی های ورزش را می تواند مرتفع کند.
در پایان با اهدای لوح و هدایایی از خبرنگاران ورزشی استان کرمانشاه تجلیل شد.
8066/7458
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.