به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند پس از انتشار تصویر پدر شهید مرادی عباسی فر در فضای مجازی که در حال دستفروشی در کنار خیابان بود، به دیدار این خانواده شهید رفت.
بازوند خطاب به خانواده شهید عباسی فر گفت: با شنیدن اوصاف شهید عباسی فر ، مشتاق به دیدن خانواده معزز ایشان شدم.
استاندار کرمانشاه افزود: ما به همه شهدا و کسانی که برای این کشور و این نظام فداکاری کردند مدیون هستیم، اما نسبت به شهدای مدافع حرم احساس دیگری داریم.
بازوند ادامه داد: این شهدای عزیز فرسنگ‌ها دورتر از کشور خود برای دفاع از حرم امام حسین و خواهر بزرگوارش حضرت زینب به پا خاسته و در این مسیر از هستی و همه چیز خود گذشتند و به همین دلیل دین بزرگی بر گردن ما دارند.
وی در ادامه به دیدار نوروز عظیمی (عمو نوروز) جانباز 70 درصد روستای فش رفت. این جانباز 36 سال است با ضایعه مغزی چون کوهی استوار، در مقابل سختی های تحمل کرده است.
استاندار کرمانشاه در مقابل صحبت های عمو نوروز که از تلاش بی وقفه استاندار در جریان زلزله سرپل ذهاب تشکر می کرد، گفت: گذر از شرایط فعلی و غلبه بر نقشه جدید دشمن برای زمین گیر کردن ایران از طریق فشارهای اقتصادی ، فقط کار و تلاش بیشتر است.
بازوند اظهار کرد: ما اگر دنبال توسعه هستیم نباید منتظر کمک‌های دیگران باشیم، تجربه دوران دفاع مقدس نشان می‌دهد که هرجا مردم پای کار باشند پیروزی قطعی است.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.