به گزارش خبرنگار ایرنا؛ خدام رضوی با پرچم متبرک بارگاه امام رضا (ع) در مسجد جامع شافعی حضور یافتند و با مسلمانان اهل سنت نماز جمعه را اقامه کردند.
نمازگزاران اهل سنت کرمانشاه نیز ضمن تبرک پرچم بارگاه امام رضا (ع)، بر وحدت هرچه بیشتر شیعه و سنی تاکید کردند و این وحدت را مایه ناکامی دشمنان دانستند.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه نیز حضور خدام رضوی در کرمانشاه را مایه خیر و برکت برای مردم این استان دانست و گفت: اهل تسنن ارادت خاصی نسبت به اهل بیت پیامبر (ص) دارند و در هر نماز جمعه در ابتدای خطبه ها اسامی اهل بیت (ع) را ذکر می کنند.
ماموستا مُلا محمد محمدی گفت: تمام تلاش دشمنان این است که این اتحاد و همدلی بین اهل تسنن و تشیع را خدشه دار کنند و از این اتفاق برای رسیدن به مقاصد شومشان سوء استفاده می کنند.
او اظهار داشت: مسلمانان اهل سنت به ساحت مقدس امام رضا (ع) ارادت دارند و از تشریف فرمایی پرچم متبرک بارگاه آن امام همام خوشحال هستیم.
ماموستا محمدی ، همچنین مردم اهل سنت کرمانشاه را پیرو رهبر معظم انقلاب و دوست دار ایشان دانست و افزود: پیروی و تبعیت مردم اهل سنت به امام (ره) و رهبر معظم انقلاب ثابت شده است.
در پایان این دیدار، خدام حرم رضوی نشان خادمی حرم امام رضا (ع) را به ماموستا محمدی اهدا کردند و در نماز جمعه اهل تسنن شرکت کردند.
2 گروه از خدام رضوی سه شنبه شب وارد استان کرمانشاه شدند و قرار است تا چهارم مرداد در استان باشند.
این گروه به 300 نقطه استان کرمانشاه سفر می کنند.
کاروان خدام رضوی حامل پرچم متبرک بارگاه امام رضا (ع) است.
این کاروان سال گذشته نیز از سوم مرداد وارد کرمانشاه شد و به مدت 10 روز در این استان حضور داشت.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.