سجاد سلیمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون شرکت های تاکسی اینترنتی با نام‌های 'چیتکس، 'طپش آنلاین'، 'اسپات' و 'تاکسی وان' موفق به اخذ مجوزهای لازم از سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه شده‌اند.
او تأکید کرد: دیگر شرکت‌های اینترنتی که در این زمینه در حال عضوگیری و فعالیت هستند، غیرقانونی بوده و حق پیگیری قانونی برای سازمان تاکسیرانی با آنها محفوظ است.
وی با بیان اینکه با آغاز به کار فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در سراسر کشور، موج فعالیت این شرکت‌ها به مناطق مختلف کشور از جمله شهر کرمانشاه نیز رسیده است اظهار داشت: ما در ساختار سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه دستورالعمل‌های بومی مربوط به فعالیت این گونه از شرکت‌ها را تدوین کرده‌ایم.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه تصریح کرد: هرگونه سوءاستفاده احتمالی و یا استفاده از رانندگان غیرمجاز و فاقد صلاحیت در شرکت‌های تاکسی اینترنتی غیرمجاز بر عهده همان شرکت‌ها و یا افراد است.
سلیمانی افزود: تمام رانندگان مورد استفاده در شرکت‌های تاکسی اینترنتی مجاز با تشکیل پرونده و طی مراحل قانونی احراز صلاحیت در سازمان تاکسیرانی می توانند فعالیت نمایند در غیر این صورت با رانندگان و شرکت های بدون مجوز برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.
علاوه بر چهار شرکت تاکسی اینترنتی دارای مجوز، 9 هزار و 300 دستگاه تاکسی اکنون در شهر کرمانشاه فعال است.
شهر کرمانشاه حدود یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جا داده است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.