سرهنگ فضل الله شیری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: امروز به دلیل قطعی برق، چراغ های راهنمایی و راهنمایی چهار راه های بسیج، آتش نشانی، جلیلی، کارگر، سیلو و چند چهار راه دیگر خاموش شد.
وی افزود: خاموش شدن چراغ های راهنمایی و رانندگی باعث شد که ترافیک در این چهار راه ها قفل شود و خیابان های متصل به آنها نیز با ترافیک سنگین رو به رو شوند.
رئیس پلیس راهور کرمانشاه گفت: متاسفانه شرکت توزیع برق زمان های قطعی برق را به ما اعلام نمی کند تا بتوانیم به موقع در زمان قطعی برق ماموران را در مکان های موردنظر مستقر کنیم.
شیری با بیان اینکه در صورت خاموش بودن چراغ های راهنمایی، حداقل 6 مامور راهور برای کنترل ترافیک باید در چهار راه ها مستقر شوند، ادامه داد: 180 میادین و تقاطع در سطح شهر کرمانشاه وجود دارد که در صورت خاموشی چراغ های راهنمایی و رانندگی برای کنترل آنها بیش از 500 پلیس نیاز است که تامین این تعداد نیرو برای ما امکان پذیر نیست.
وی اضافه کرد: علاوه بر این ماموران راهنمایی و رانندگی با توجه به اینکه رانندگان منتظر مانده در ترافیک دید خوبی نسبت به آنان ندارند، نمی توانند به دقت چراغ های راهنمایی و رانندگی ترافیک را کنترل کنند.
رئیس پلیس راهور اعلام کرد: در تماس با فرمانداری کرمانشاه درخواست تامین برق اضطراری برای چراغ های راهنمایی کرده ایم تا در صورت قطعی برق خیابان های سطح شهر با ترافیک سنگین رو به رو نشوند.
با شروع فصل گرما و افزایش مصرف برق، شرکت توزیع برق کرمانشاه در ساعاتی از روز برق قسمتی از شهر را قطع می کند.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.