به گزارش ایرنا، محمد ابراهیم الهی‌تبار روز شنبه در مراسم معارفه معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری کرمانشاه در سرسرای اجتماعات فرمانداری افزود: تنها 13 درصد از اعتبارات به صورت استانی توزیع می شود.
وی یادآور شد، باید به سمت نگاه و نگرش کلان حرکت کرد و از هرگونه دخالت بی مورد که موجب عقب افتادن استان می شود، جلوگیری شود.
وی با بیان اینکه 50درصد جمعیت استان در شهرستان کرمانشاه واقع شده است، گفت: شهر کرمانشاه مرکز تحولات استان است از همین رو فرمانداری می تواند در حوزه های متعددی نقش آفرینی کند.
وی با تاکید براینکه اعمال و رفتارها باید در مسیر توسعه استان باشد، ادامه داد: بی شک در پیش گرفتن چنین رفتاری موجب به گوش رسیدن نوا و صدایی زیبا از کرمانشاه می شود.
او با بیان اینکه در سال گذشته 50میلیون ریال اعتبار در حوزه اجتماعی جذب شده از پیشنهاد همین رقم در سال جاری برای کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه به نقش بالای مشارکت مردم در افزایش امنیت و کاهش آسیب های اجتماعی و جرایم یاد کرد و گفت: دولت تدبیر و امید با جدیت به دنبال افزایش نشاط اجتماعی در جامعه است.
الهی تبار در بخش دیگر از سخنانش افزود: در حوزه سیاسی معتقدیم اگر فعالیت احزاب به خوبی انجام شود موجب ارتقا شاخص های فرهنگی و اجتماعی می شود و می تواند به محل پرورش انسان هایی با افکار و ایده های ناب تبدیل شود.
وی در پایان براستفاده از بانوان توانمند در امور مدیریتی تاکید کرد.
در این مراسم، لادن هاشمی به عنوان معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری کرمانشاه معرفی شد.
شهرستان کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت 2میلیونی استان را در خود جای داده است.
7460/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.