به گزارش خبرنگار ایرنا؛ دکتر امید قادری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه در مسجد جامع، به مناسبت فرارسیدن هفته بهزیستی با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی یکی از این آسیب ها را طلاق دانست و افزود: تمام تلاش بهزیستی کاهش آسیب های اجتماعی در استان از جمله طلاق است.
او با بیان اینکه بهزیستی تمام تلاش خود را برای تحقق بهتر زیستن مردم به کار می گیرد، گفت: بهزیستی در حادثه زلزله اخیر در سه محور شناسایی و کمک به آسیب دیدگان، بازسازی و ساخت مسکن مددجویان تحت پوشش و حمایت های روحی و روانی از طریق استقرار روانشناسان متخصص در قالب طرح محب به این حادثه ورود پیدا کرد.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه همچنین در حاشیه برگزاری نماز جمعه این هفته کرمانشاه با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار و گفت و گو کرد.
دکتر قادری در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های بهزیستی در کمک به زلزله زدگان، از پشتیبانی ها و راهنمایی های نماینده ولی فقیه در استان در رسیدگی به موضوع آسیب های اجتماعی تجلیل کرد.
آیت الله علما نیز در این دیدار اظهار داشت: رسیدگی به آسیب های اجتماعی موجب تقویت امید در جامعه می شود و بهزیستی در این زمینه نقش بسزایی دارد.
نزدیک به 55 هزار نفر هم اکنون از خدمات بهزیستی استان کرمانشاه استفاده می کنند.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 32 شهر و 2 هزار و 622 روستا است.
3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.