به گزارش ایرنا، حسین ویسمرادی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته روانسر افزود: مواد مخدر در بعد سیاسی روند توسعه و پیشرفت کشور را کند خواهد کرد و ناهنجاریهای اجتماعی را افزیش می دهد.
وی تصریح کرد: از نظر اقتصادی نیز بزرگترین ضربه را به کشور می زند و روزانه میلیون ها تومان از سرمایه کشور را به فنا می دهد که اگر این سرمایه ها را صرف کارهای عام المنفعه نماییم وضعیت ما بهتر خواهد شد.
فرماندار روانسر ادامه داد: مواد مخدر به عنوان آفتی بزرگ جوانان و نوجوانان ما را هدف قرار داده و به دنبال انحراف این قشر از جامعه و هدردادن استعدادها و توانمندی های جامعه است.
ویسمرادی اظهار داشت: با توجه به شرایط جغرافیایی، کشور ما در معرض ترانزیت مواد مخدر قرار دارد و دشمنان نیز با افزیش تولید با عناوین مختلف و متعدد در تلاش هستند تا جوانان را منحرف کنند.
وی بیان داشت: اگر چه در سال های گذشته دولت ها، نیروهای مسلح ، تشکل های مردمی و نهادهای متولی برای مبارزه با مواد مخدر و مقوله فرهنگ سازی تلاش کرده اند اما باید خانواده ها نیز در این مسیر مشارکت جدی داشته باشند.
فرماندار روانسر گفت: جنگ و فشار اقتصادی نتوانسته است ممکلت ما را تسلیم کند اما دشمن با هجمه فرهنگی و انحراف های اجتماعی تلاش دارد تا به اهداف شوم خود برسد.
ویسمرادی افزود: مواد مخدر در کمین همه اقشار و لایه های مختلف اجتماعی نشسته و سن مصرف نیز کاهش پیدا کرده و باید اجازه ندهیم دشمن فرهنگ غنی و استعدادهای مملکت را به غارت ببرد.
وی با بیان اینکه باید با احترام و عزت و برخورد مناسب با فرزندان هایمان رفتار کنیم، افزود: طرد فرزندان از خانواده آسیب های اجتماعی و سیاسی و ضد امنیتی را ایجاد خواهد کرد.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7455/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.