به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن موحد روز چهارشنبه در نشستی خبری که در دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: سفر کاروان خادمان آستان قدس رضوی به منظور سرکشی از محرومان و بیماران انجام می شود.
وی با بیان اینکه خادمان امام رضا (ع) در طول دهه کرامت ( از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام هشتم ) در استان کرمانشاه حضور دارند، عنوان کرد: تاکنون 200 برنامه جمعی برای حضور خادمان امام رضا (ع) در کرمانشاه در نظر گرفته شده است و 120 درخواست برنامه جدید نیز وجود دارد.
سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه با بیان اینکه کاروان خادمان امام هشتم هر ساله به کرمانشاه سفر می کنند، گفت: خادمان حامل پرچم آستان قدس رضوی در این سفر با اقشار مختلف مردم دیدار و از مناطق زلزله زده نیز بازدید می کنند.
موحد در بخش دیگری از صحبت های خود در رابطه با عملکرد این نمایندگی در کرمانشاه اظهار داشت: آستان قدس رضوی سال گذشته از 360 زن و 226 مردم کرمانشاهی برای خادمی در حرم مظهر رضوی ثبت نام کرده است.
وی افزود: همچنین در این سال نمایندگی آستان مقدس قدس رضوی از 150 بیمار ملاقات و هفت هزار زیارت اولی را به مشهد مقدس اعزام کرد.
سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی، با بیان اینکه دلجویی از زلزله زدگان توسط این نمایندگی در دستور کار قرار دارد، گفت: پس از وقوع زلزله آبان ماه به مدت 2 ماه گروه هایی از زلزله زدگان به صورت رایگان به مشهد مقدس اعزام شدند.
موحد همچنین اعلام کرد که در سال گذشته 10 هزار نفر در قالب گروه های جهادی تحت نظارت آستان قدس رضوی در مناطق محروم استان کرمانشاه خدمات مردم یاری ارائه دادند.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.