به گزارش ایرنا، جهانبخش حیدری روز سه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان دالاهو افزود: این 94 پروژه در بخش های مختلف کشاورزی، تاسیسات، آبرسانی، راه روستایی، طرح هادی و عمران شهری و سایر بخش ها است.
او در تشریح اختصاص این میزان اعتبارات گفت: از مجموع اعتبارات، بیش از 38 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی ها و بیش از 70 میلیارد ریال نیز از محل قانون استفاده متوازن از امکانات کشور اختصاص یافته است.
وی یادآوری کرد که این اعتبارات در بخش های مختلف از جمله منابع طبیعی و آبخیزداری، کشاورزی، بهداشت دام و طیور و شیلات، تامین تجهیزات آبرسانی، راهسازی، طرح هادی، آموزش و پرورش، گردشگری، دامپروری، فرهنگی و مذهبی و غیره در قالب بیش از 90 پروژه توزیع شد.
فرماندار دالاهو در ادامه گفت: با توجه به نزدیک شدن پایان سال مالی یعنی 31 تیر، از دستگاه های اجرایی که نسبت به اجرای پروژه و جذب اعتبارات سال گذشته اقدام نکرده اند، خواستار تسریع در جذب اعتبارات شد.
وی تاکید کرد که در اختصاص اعتبارات، اولویت با طرح های مستمر و نیمه تمام است.
حیدری با اشاره به برخی فاکتورها از جمله بافت جمعیت که 60 درصد آن را روستایی تشکیل می دهد و همچنین بیشترین جمعیت عشایری استان در دالاهو است خواستار توجه بیشتر به این شهرستان در اختصاص اعتبارات شد.
وی دالاهو را از نظر وسعت پنجمین شهرستان و جزو مناطق محروم استان دانست و افزود: مشکلات ناشی از وقوع زلزله 21 آبان 96 لزوم توجه بیشتر به دالاهو را ضروری کرده است.
شهرستان دالاهو با 37 هزار و 985 تن جمعیت در 100 کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.