به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با گرامیداشت سالروز شهادت دکتر شهید بهشتی و 72 تن از یاران با وفایش در دفتر حزب مرکزی به دست منافقان کوردل، افزود: قضات ما افرادی مردمدار ، اخلاق مدار ، دیندار و همراه با اجرای قانون اسلامی در کارنامه رفتاری خود هستند.
وی با بیان اینکه امروز دستگاه قضا تابلوی اجرای عدالت اسلامی است ، اظهارداشت: در استان کرمانشاه شاهد حضور قضاتی اخلاق مدار در راستای اجرای قانون هستیم که همه وقت خود را برای احقاق حقوق و رضایتمندی مردم وقف می کنند و پیروان اصلی شهید بهشتی هستند.
وی از شهید بهشتی به عنوان معمار قوه قضائیه نام برد و گفـت: نبوغ ، ولایتمداری و مدیریت این شهید والامقام بی نظیر بود و یاد آن تا ابد در دل دوستداران نظام اسلامی زنده و جاوید است.
خطیب جمعه قصرشیرین با تقدیر از تلاش و زحمات شبانه روزی کارکنان قوه قضائیه و قضات دادگستری به ویژه مجموعه دادگستری شهرستان قصرشیرین ، اضافه کرد که امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد و بخشی از این اقتدار نتیجه تلاش کارکنان دستگاه قضاست که خود را سرباز بی چون و چرای رهبری و نظام می دانند.
حجت الاسلام ملکی ، با بیان اینکه اقتدار قوه قضائیه، تقویت نظام جمهوری اسلامی است ، گفت: شهید بهشتی برای اجرای قانون و عدالت تلاش کرد و همه هم و غم این شهید والامقام تقویت دین بود.
وی افزود: دستگاه قضا با مخلان نظم و امنیت عمومی برابر قانون به شدت برخورد می کند و این مهم را بارها در عمل ثابت کرده است.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.