به گزارش ایرنا، بهرام سلیمانی روز سه شنبه در آیین معرفی سعید جادریان به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ثلاث باباجانی و اسماعیل قلقله ای به عنوان بخشدار مرکزی تازه آباد؛ اظهار داشت:
هرچند در برخی کشورهای همسایه شاهد فعالیت گروه های تروریستی و تکفیری هستیم ولی خوشبختانه با تلاش، هماهنگی و همدلی کلیه دستگاه ها و نهادهای مسئول در حوزه امنیتی، به لطف خداوند، شاهد بحران امنیتی در استان و شهرستان ثلاث باباجانی نیستیم.
وی تاکید کرد: در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام داخلی هستیم و ضرورت تقویت اعتماد و امید و نشاط در جامعه کاملا احساس می شود.
مدیرکل دفتر سیاسی استانداری کرمانشاه گفت: پاشیدن بذر ناامیدی در جامعه سم است و سبب خوشحالی دشمنان نظام می شود که این امر به دور از غیرت دینی و ملی است.
سلیمانی گفت: جلب رضایت مردم و ارتقا دلبستگی و امیدواری به نظام مهمترین رسالت ماست و تمام تلاش ما بایستی در راستای خدمت به مردم و امیدوار ساختن آنان به نظام برآمده از خون هزاران شهید باشد.
وی اظهار داشت: کسی حق ندارد مردم را از نظام ناامید کند، هر اداره ای که خدمات مناسبی به مردم ارائه نمی دهد و هر مسئولی که خود را خدمتگزار مردم نمی داند شایستگی نشستن بر آن مسند را ندارد.
وی افزود: با وجود تنوع موجود، خوشبختانه مرد فهیم این سامان به خوبی وحدت و همدلی را در میان طوایف مختلف برقرار ساخته اند.
وی اضافه کرد: از یک منظر بیرونی در شهرستان ثلاث باباجانی شاهد هماهنگی و انسجام مثال زدنی میان مسئولان دستگاه ها و نیز یک رابطه صمیمی و توام با اعتماد متقابل میان مردم و مسئولین با هم هستیم که جای تقدیر دارد.
وی گفت: امیدواریم با توجه به چنین روحیه همدلانه ای شاهد توسعه در تمامی ابعاد آن بالاخص توسعه امنیت پایدار در منطقه باشیم.
وی تصریح کرد: جابجایی افراد در حقیقت تغییر محل خدمت و جابجایی خدمتگزاران از سنگری به سنگر دیگری است که امیدواریم نتیجه تغییرات و جابجایی ها پویایی بیشتر و خدمت مناسبتر به مردم به عنوان ولی نعمتان ما باشد.
سلیمانی گفت: باید موضوع ارتقای سطح اعتماد مردم به نظام و دولت در دستور کار قرار گیرد و تمام کارهای مثبت و موثری که در کشور صورت می‌گیرد به اطلاع مردم برسد.
وی افزود: با توجه به اینکه حدود 2 سوم جمعیت ثلاث باباجانی در مناطق روستایی سکونت دارند، بخشداران وظیفه سنگین تری در رفع مسائل مبتلابه این شهرستان دارند.
وی اضافه کرد: بخشداران به عنوان مسئولانی که نزدیک ترین ارتباط را با بدنه اجتماعی شهرستان دارند، می بایست با مهارت بالاتری ارتباط صمیمانه با مردم برقرار نمایند تا با درک صحیح از نیازهای واقعی آنها، تلاش بیشتری در جهت تحقق این نیازها از خود نشان دهند.
سلیمانی گفت: بخشداران باید تمرکز جدی بر توسعه روستایی داشته باشند و از فرصت تسهیلات روستایی و عشایری نهایت بهره را ببرند. همچنین برای بهبود معیشت مردم در قالب به زراعی و به نژادی اهتمام نمایند.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.