به گزارش خبرنگار ایرنا، طهمورث الیاسی روز شنبه در شورای برنامه ریزی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: این طرح ها شامل پروژه های اولویت دار استان هستند.
وی افزود: برای اینکه بتوانیم این پروژه ها را تا 2 سال آینده تکمیل کنیم نباید بودجه ای برای شروع پروژه جدید اختصاص دهیم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کرمانشاه از فرمانداران خواست که تا 2 سال آینده بر تکمیل پروژه های نیمه تمام تمرکز کرده و در صورت نیاز به آغاز پروژه ای اولویت دار، آن را مصوب کنند.
الیاسی ادامه داد: ادارات و سازمان ها باید به منظور تکمیل پروژه های نیمه تمام خود از بخش خصوصی کمک بگیرند و در برخی موارد پروژه ها را کاملا به بخش خصوصی واگذار کنند.
وی همچنین خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد: دستگاه های دولتی برای تامین نیاز خود باید بتوانند تامین اعتبار کنند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کرمانشاه افزود: اگر دستگاه های اجرایی تکمیل پروژ نیمه کاره ای را در اولویت کاری خود قرار ندهد، از آنها خواهیم خواست که طرح مذکور را به بخش خصوصی واگذار کنند.
الیاسی در نشست شورای برنامه ریزی استان طرحی را به منظور تقسیم بودجه ارائه کرد که این طرح توسط استاندار کرمانشاه و دیگر حاضران در این نشست تصویب نشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: با توجه به معضل بیکاری در استان، پروژه های عمرانی اشتغالزا در اولویت هستند.
مهرداد سالاری اظهار داشت: باید پروژه هایی که می توانند اشتغالزایی داشته باشند و تا 2 سال آینده به طور قطع تکمیل می شوند، در اولویت اجرایی قرار گیرند.
وی با اشاره به معضل بیکاری در کرمانشاه، گفت: استان نیازمند اجرای پروژه های جدیدی است که بتوانند به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در منطقه کمک کنند.
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه تاکید کرد: پروژه های نیمه کاره با توجه به سرمایه گذاری که تاکنون برای آنها شده باید تکمیل شوند، اما در این زمینه نیز باید اولویت با طرح های اشتغالزا باشد.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.