حجت الاسلام علی محمد لروند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: امام خمینی (ره) مصلح بزرگ قرن است و در واقع می توان ایشان را بزرگترین مصلح دنیا در زمان غیبت امام زمان (عج) دانست زیرا با تدبیر خود توانست انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند.
وی با اشاره به شخصیت والای امام خمینی (ره) افزود: امام خمینی (ره) هم پدر شهید و هم فرزند شهید بودند و شهادت پدرش در سنین کودکی سبب تقویت خوی ظلم ستیزی در ایشان شد و وی از همان ابتدای کودکی تا هنگام رحلت در برابر ظلم و ستم دست از مبارزه بر نداشتند.
امام جمعه کنگاور بیان کرد: در کشورهای اسلامی در گذشته کسی جرئت ایستادن در برابر امیران و ظالمان را نداشت اما امام خمینی (ره) در برابر ظلم ایستاد و اکنون پس از انقلاب اسلامی ایران همه کشورهای مسلمان با سرمشق گرفتن از این انقلاب و رهبری به پا خاسته اند و در برابر ظلم ایستاده اند.
وی اظهار کرد: اکنون پس از رحلت امام خمینی (ره) مقام معظم رهبری با تاسی از فرمایش های ایشان دنباله رو راه برحق ایشان در جامعه هستند و مردم را هدایت و راهبری می کنند.
لروند افزود: نفوذ قرآن و انقلاب به قدری در کشورهای غربی و غیرمسلمان زیاد و انقلاب ما به کل دنیا صادر شد که این دولت ها برای بد جلوه دادن ملت ایران و انقلاب اسلامی ایران اقدام به طراحی توطئه هایی علیه ایران کردند.
امام جمعه کنگاور گفت: موج عظیم انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) دنیا را لرزاند و ما نیز برای دنباله روی از راه روشن ایشان باید از ولایت مطلقه فقیه پیروی کنیم زیرا اگر به ولایت عقیده داشته باشیم در برابر ظلم به پیروزی می رسیم.
8066/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.