ناصر محمدصالحی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: علی مسکینی و مهدی خدابخشی 2 کاراته کا کرمانشاهی هستند که با برتری در مسابقات انتخابی به عضویت تیم ملی در آمدند.
وی افزود: مسکینی در وزن 60- کیلوگرم با 2 پیروزی و یک باخت توانست به عنوان نفر اول این وزن انتخاب و نماینده تیم دانشجویان ایران در مسابقات جهانی باشد.
محمدصالحی ادامه داد: در وزن 84- کیلوگرم نیز خدابخشی توانست با 2 پیروزی برابر حریف خود در مرحله نهایی مسابقات انتخابی به عضویت تیم ملی درآید.
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه یادآوری کرد: مسابقات دانشجویان جهان قرار است اواخر تیر ماه امسال در شهر کوبه ژاپن برگزار شود.
وی همچنین با ابراز رضایت از وضعیت آمادگی مسکینی و خدابخشی گفت: هر دوی آن ها شانس کسب مدال در رقابت های قهرمانی دانشجویان جهان را دارند.
محمدصالحی گفت: هم مسکینی و هم خدابخشی هر 2 در مسابقات جهانی و آسیایی متعددی حضور پیدا کرده و تجربه کافی برای شرکت در چنین رویداد مهمی را دارند.
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران ژاپن، روسیه، سوئد و برزیل مهمترین رقبای ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات دانشجویان جهان محسوب می شوند.
در استان کرمانشاه بالغ بر 15 هزار کاراته کا فعالیت می کنند که حدود هشت هزار نفر آن ها بیمه شده هستند و از این تعداد نزدیک به 55 درصد را آقایان و 45 درصد بانوان تشکیل می دهند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.