محمد منصوری روز چهارشنبه به ایرنا افزود: مهتاب رحمانی بازیکن کرمانشاهی تیم ملی والیبال بانوان ایران است که در پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان کشور حضور پیدا خواهد کرد.
وی افزود: این اردو از 11 خرداد در کمپ تیم های ملی بانوان آغاز و به مدت یک هفته به طول می انجامد.
منصوری خاطرنشان کرد: تیم ملی والیبال بانوان ایران خود را برای حضور در ششمین دوره جام کنفدراسیون والیبال زنان که از 25 شهریور تا یکم به میزبانی تایلند برگزار می شود، آماده می کند.
رئیس هیات والیبال کرمانشاه با بیان اینکه 10 تیم در این رقابت ها حضور دارند، گفت: تیم های شرکت کننده در 2 گروه سه تیمی و یک گروه چهار تیمی قرار گرفته اند.
وی ادامه داد: تیم والیبال ایران در گروه سوم با تیم های قزاقستان، فیلیپین و استرالیا مسابقه خواهد داد.
منصوری همچنین با اشاره به آمادگی مطلوب رحمانی بازیکن کرمانشاهی تیم ملی، ابراز امیدواری کرد تیم کشورمان بتواند در رقابت های کنفدراسیون آسیا صاحب مقام شود.
رئیس هیات والیبال کرمانشاه همچنین با اشاره به حضور فرهاد سال افزون در تیم ملی آقایان، از حضور وی در هفته دوم رقابت های لیگ ملت های والیبال به میزبانی کشور آرژانتین خبر داد.
وی تصریح کرد: تیم ملی والیبال مردان ایران در این هفته به ترتیب با تیم های آرژانتین، ایتالیا و کانادا در روزهای 12 و 13 خرداد مسابقه می دهد.
ملی پوشان والیبال ایران در هفته اول رقابت های لیگ ملت های والیبال مقابل تیم های فرانسه و ژاپن شکست خوردند و برابر استرالیا صاحب برتری شدند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.