مراد محمودیان فر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع اقلام جذب شده 10 تن برنج ، چهار تن شکر و چهار تن مرغ است که با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار می گیرد.
وی قیمت هر کیلوگرم برنج را 39 هزار ریال ، گوشت مرغ را 63 و قیمت هر کیلوگرم شکر را نیز 30 هزار ریال بیان کرد و اظهار داشت: کار توزیع 500 کیلوگرم گوشت قرمز منجمد هم در بین شهروندان قصرشیرین با قیمت هر کیلوگرم 240 هزار ریال در مکان های از پیش تعیین شده آغاز شده است.

**جای نگرانی برای تامین اقلام اساسی مردم نیست
سرپرست اداره صنعت ،معدن و تجارت قصرشیرین نیز گفت: هیچ گونه نگرانی برای تامین اقلام اساسی و مایحتاج عمومی مردم در ایام ماه مبارک رمضان وجود ندارد و آرامش و ثبات قیمت کالاها بر بازار این شهرستان حکم فرماست.
مهدی اژدری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: گروه های مشترک بازرسی شامل دستگاه های اجرایی ذیربط ، به صورت روزانه کار نظارت بر نحوه توزیع و فروش کالا در بازار را انجام می دهند و با متخلفان اقتصادی برای قانون به شدت برخورد می شود.
وی همچنین از نظارت بر واحدهای خبازی های سطح شهر ، اغذیه فروشی ها و مراکز عرضه حلیم ، آش و زولبیا و بامیه همسو با اجرای طرح تنظیم بازار در ایام ماه مبارک رمضان در قصرشیرین خبرداد.
وی، خواستار همکاری مردم در راستای تنظیم بازار و ارائه گزارش تخلفات واحدهای صنفی از طریق تماس با شماره تلفن 124 به منظور برخورد با متخلفان، گرانفروشان و همچنین احتکار کنندگان مواد غذایی شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.