روابط عمومی اداره کل استاندارد کرمانشاه روز سه شنبه به نقل از محمودرضا نیازی، اعلام کرد: در بازرسی های صورت گرفته، 24 حلب 13 کیلوگرمی پنیر، چند کارتن فرآورده یخی و 120 کارتن ویفر و بیسکوئیت جمع آوری شد.
وی افزود: علاوه بر این موارد، کارشناسان اداره کل استاندارد نسبت به جمع آوری چند کیسه چای، قند شکسته و مایع ظرفشویی که یا غیراستاندارد و یا فاقد کد رهگیری شناسایی بودند، اقدام کردند.
نیازی با اشاره به نظارت ویژه برمحصولات پرمصرف استان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: جمع آوری این محصولات در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از عرضه کالاهای غیراستاندارد و فاقد کیفیت انجام شد.
مدیرکل استاندارد کرمانشاه، رعایت قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد و خدمت صادقانه در ارائه کالا با کیفیت مطلوب از جمله الزاماتی است که تولیدکنندگان و توزیع کنندگان باید به کار گرفته و از هرگونه سهل ‌انگاری و بی ‌توجهی به کیفیت کالا خودداری کنند.
وی همچنین با اشاره به اینکه استفاده از کالاهای باکیفیت تولید داخل حق هر شهروند ایرانی است، یادآور شد: امنیت و سلامت شهروندان از اولویت های سازمان ملی استاندارد بوده و چنانچه کالاهای موجود در واحدهای عرضه استان مغایر با شاخص‌های استاندارد باشد، اقدام های حقوقی لازم با تولید کنندگان و عرضه کنندگان این نوع کالا ها به عمل خواهد آمد.
نیازی همچنین از مردم خواست برای اطمینان از صحت و اصالت علامت استاندارد درج شده روی کالاها، کد 10 رقمی نوشته شده زیرعلامت استاندارد را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال نمایند.
مدیرکل استاندارد کرمانشاه همچنین تلفن گویای 1517 این اداره کل را نیز آماده شنیدن نظرات، انتقادها و گزارش های شهروندان عنوان کرد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.