به گزارش خبرنگار ایرنا ، مدیرعامل بانک سامان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرکز فوریت های پزشکی سرپل ذهاب در راستای خدمت رسانی به مردم زلزله زده در زمینی به مساحت 400 متر مربع ساخته می شود.
سیداحمد طاهری بهبهانی افزود: این مرکز قرار است در 2 طبقه ساخته شود و همه هزینه های آن را بانک سامان تقبل کرده است.
مدیرعامل بانک سامان همچنین از آغاز عملیات اجرایی ساخت یک باب مدرسه 9 کلاسه به مساحت 2 هزار متر مربع در شهر سرپل ذهاب خبر داد و اضافه کرد که برای ساخت این مدرسه 17 میلیارد ریال اعتبار از محل درآمدهای این بانک در نظر گرفته شد.
طاهری بهبانی گفت: زلزله زدگان سرپل ذهاب با وجود گرمای هوا ، شرایط سختی را در کانکس ها و چادرهای اسکان موقت سپری می کنند و امید است با ساخت منازل آن ها و بازگشت به شرایط عادی زندگی و همچنین بهره برداری از این مدرسه و مرکز فوریت های پزشکی ، شاهد ارائه خدمات به آن ها باشیم.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
سرپل ذهاب با بیش از 90 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.
7079/7399/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.