به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالمجید معادیخواه عصر سه شنبه در مراسم چهارمین سالگرد ارتحال آیت الله ' محمدحسین زرندی ' که در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، از امام جمعه سابق کرمانشاه به عنوان فقیهی وارسته و انسانی کامل یاد کرد.
وی با بیان اینکه مرحوم آیت الله زرندی ویژگی های یک انسان کامل و مومن وارسته را داشت، افزود: وی عالمی عامل و شخصیتی بزرگ بود که جز برای رضای الهی قدم بر نداشت.
معادیخواه یادآوری کرد: تاریخ انقلاب اسلامی هرگز مجاهدت های آیت الله زرندی را فراموش نمی کند؛ تحمل بیش از یکسال حبس در زندان های رژیم ستمشاهی نیز باعث نشد وی دست از امام و انقلاب بردارد.
دبیرکل بنیاد تاریخ انقلاب اسلامی افزود: همراهی با امام و کسب افتخار شاگردی ایشان یکی از صفحه های روشن زندگی آن پیر مجاهد بود که برای همیشه با وی می ماند.
وی با بیان اینکه آیت الله زرندی 23 سال در سنگر امامت جمعه کرمانشاه نماینده امام و رهبری در این استان و خدمتگزار مردم بود، گفت: ایشان خود را خادم مردم می دانست و همین موضوع عامل محبوبیتش نیز بود.
حجت الاسلام معادیخواه اظهار داشت: در مراسم تشییع پیکر آن مرد بزرگ، مردم کرمانشاه حماسه ای بزرگ خلق کردند تا محبوبیت ایشان در آحاد مختلف جامعه بیش از پیش نمایان شود.
وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله زرندی، گفت: خدمات آن مرد بزرگ برای همیشه در تاریخ انقلاب و استان کرمانشاه ماندگار خواهد بود.
بازوند استاندار، آیت الله نریمانی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، ماموستا محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه و جمعی از معاونان استاندار و مدیران استانی در این مراسم حضور داشتند.
آیت الله محمدحسین زرندی از مهرماه 1364 تا اسفند 1386 به مدت 23 سال و با حکم حضرت امام (ره) نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بود.
آیت الله زرندی سرانجام در شامگاه ششم خرداد 1393 و در 82 سالگی دارفانی را وداع گفت.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.