به گزارش خبرنگار ایرنا، آحاد مختلف مردم استان کرمانشاه پس از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته (21 اردیبهشت) به امامت آیت الله علما، مسیر مسجد جامع تا میدان آزادی را زیر بارش باران با سر دادن شعارهای ضد استکباری پیمودند.
مردم انقلابی کرمانشاه با سر دادن شعارهایی نظیر 'مرگ بر امریکا'، 'مرگ بر اسرائیل'، 'مرگ بر انگلیس' و 'مرگ بر آل سعود خائن' انزجار خود را از اقدام های سران استکبار اعلام کردند.
تظاهرات کنندگان کرمانشاهی همچنین با سر دادن شعارهای 'تهدید آمریکایی دیگر اثر ندارد' و ' آمریکا - آمریکا مرگت فرا رسیده '، خروج این کشور را از برجام محکوم کردند.
حاضران در مراسم همچنین با سر دادن شعارهای ' ای رهبر آزاده آماده ایم آماده '، ' خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست ' و ' الله و اکبر خامنه ای رهبر' بار دیگر ولایتمداری خود را به اثبات رساندند.
ایت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، ماموستا محمدی امام جمعه اهل سنت، سردار امان اللهی فرمانده انتظامی و عدالتخواه رئیس کل دادگستری کرمانشاه نیز همپا با سایر مردم در راهپیمایی ضد استکباری حضور داشتند.
مشابه این مراسم پس از اقامه نماز جمعه در سراسر استان برگزار و مردم ولایتمدار و انقلابی کرمانشاه خروج آمریکا از توافق نامه بین المللی برجام را محکوم کردند.
دونالد ترامپ رئیس ‌جمهوری آمریکا شامگاه سه‌ شنبه (18 اردیبهشت) رسما خروج این کشور از توافقنامه برجام که روز 23 تیر 1394 میان ایران و گروه 1+5 (آمریکا، روسیه، چین، آلمان و فرانسه) امضا شده بود، خارج شد.
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بلافاصله پس از اعلام تصمیم رئیس‌ جمهوری آمریکا تأکید کرد که این اتحادیه به توافق هسته‌ای با ایران پایبند است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.