به گزارش خبرنگار ایرنا، مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان آسیا که با حضور 15 تیم به میزبانی تایلند جریان داشت، عصر امروز شنبه (22 اردیبهشت) با قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران و کسب خانم گلی 'سارا شیربیگی' ورزشکار کرمانشاهی به پایان رسید.
تیم ملی فوتسال بانوان ایران توانست با درخشش شیربیگی و هت تریک وی در دیدار فینال، 5 بر 2 تیم قدرتمند ژاپن را از پیش رو بردارد و با اقتدار بر سکوی قهرمانی آسیا تکیه بزند.
در این دیدار، فوتسالیست کرمانشاهی تیم ایران موفق شد گل های اول، سوم و چهارم ایران را در دقایق 28، 30 و 31 مسابقه به ثمر برساند تا نقش مهمی در قهرمانی ایران ایفا کرده باشد.
فرشته کریمی و فهیمه زارعی نیز در دقایق 30 و36 زنندگان گل های دوم و پنج ایران بودند تا کشورمان مقتدرانه حریف صاحب نام خود ژاپن را شکست دهد.
شیربیگی از کرمانشاه با سه گلی که در دیدار فینال به ثمر رساند 9 گله شد و در کنار فاطمه اعتدادی دیگر ورزشکار کشورمان و آنا آشیمیرو از ژاپن مشترکا به عنوان خانم گل رقابت های فوتسال قهرمانی 2018 آسیا دست یافت.
البته باید به این نکته نیز توجه کرد تیم ایران به دلیل قرار گرفتن در گروهی سه تیمی، یک مسابقه کمتر از ژاپن که در گروهی چهار تیمی قرار داشت، برگزار کرد.
تیم ملی فوتسال بانوان ایران در دیدارهای مرحله گروهی برابر ترکمنستان 14 بر صفر و مقابل ازبکستان 9 بر 2 پیروز شد، دیدارهایی که سارا شیربیگی در آن ها موفق به زدن 4 گل برای کشورمان شد.
بانوان فوتسالیست ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف چین رفت و در این مسابقه نیز 4 بر 2 پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت، مسابقه ای که بازیکن کرمانشاهی این تیم موفق به زدن یک گل شد.
تیم فوتسال بانوان ایران در دیدار ماقبل فینال نیز با 5 گل که یکی از آن ها توسط شیربیگی به ثمر رسید ویتنام را از پیش رو برداشتند تا به دیدار فینال صعود و در این مرحله نیز با شکست دادن 5 بر 2 ژاپن قهرمان شوند.
پس از مسابقات سال 2015، این دومین عنوان قهرمانی است که بانوان ملی پوش فوتسال ایران در رقابت های قهرمانی آسیا کسب می کنند.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.