به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که مدیر و کارشناس روابط عمومی، مدیرکل بهزیستی را همراهی می کردند، راهکارهای افزایش سطح ارتباطات و تعاملات بین ایرنا و بهزیستی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این دیدار از اطلاع رسانی و فرهنگ سازی خبرگزاری ایرنا در استان قدردانی کرد و گفت: رویدادها، اقدامات و فعالیت های بهزیستی به خوبی در خبرگزاری ایرنا پوشش داده می شود.
قادری با اشاره به تنوع و گستردگی فعالیت های بهزیستی افزود: فعالیت ها و اقدام های بسیار زیادی در راستای تامین رفاه و آسایش مددجویان و آسیب دیدگان توسط بهزیستی در استان انجام می شود که معتقدیم باید از طریق رسانه ها به اطلاع مردم برسد.
وی از رسانه های استان به واسطه انعکاس فعالیت های بهزیستی به مردم قدردانی کرد و گفت: هرچه بیشتر و بهتر مردم در جریان انجام فعالیت ها قرار بگیرند، ارائه خدمات سهل تر و تحقق اهداف سریعتر اتفاق می افتد.
مدیرکل بهزیستی کرمانشاه در ادامه این دیدار رسیدگی به وضعیت مردم مناطق زلزله زده را یکی از اولویت های کاری این اداره کل ذکر کرد و گفت: بهزیستی با دقت وضعیت مردم این مناطق را زیرنظر دارد و به مشکلات آنها رسیدگی می کند.
قادری ارائه خدمات به مردم مناطق زلزله زده را در چند بخش دانست و افزود: خدمات روانشناسی به همه مردم و به ویژه افراد آسیب دیده از نظر روحی و روانی ارائه می شود.
او با بیان اینکه بهزیستی در این مناطق در بخش های مختلف ورود پیدا کرده است، گفت: ساماندهی آسیب دیدگان در اولویت اصلی قرار گرفت و اکنون همه آسیب دیدگان در بهزیستی دارای پرونده هستند.
وی یکی از اقدام ها را کمک به آرامش مردم از طریق استقرار گروه های روانشناسی دانست و افزود: از ابتدای وقوع زلزله 106 روانشناس در قالب 53 تیم در این مناطق مستقر شده اند و اکنون نیز فعالیت می کنند.
به گفته او، فعالیت این گروه ها تا سال آینده ادامه دارد.
مشروح این مصاحبه به زودی در ایرنا منتشر می شود.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.