دکتر بهنام رضا مخصوصی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه این بیمارستان مرکزیت چشم پزشکی استان را دارد، افزود: کار بهسازی بخش چشم و همچنین گوش، حلق و بینی از 24 اسفند 96 آغاز شده و بدون تعطیلی اکنون نیز ادامه دارد.
وی گفت: در بخش های جدید در هر اتاق بستری ضلع جنوبی یک سرویس بهداشتی اختصاصی تعبیه شده و سیستم سرمایشی و گرمایشی از حالت سنتی خارج و تمام بدنه، سقف ها، کف و نیز سیستم تاسیسات کاملا اصلاح و نوسازی شده است.
مخصوصی با بیان اینکه بخش چشم شامل 10 اتاق و47 تخت است، گفت: بعد از نوسازی با اضافه شدن سه تخت، 50 تخته خواهد شد و نیز بخش گوش حلق و بینی با 11 اتاق 32 تخته بوده که به 38 تخت افزایش می یابد.
مدیر عامل مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) همچنین از پیشرفت 40 درصدی طرح پست برق نیز خبر داد و گفت: با احداث این ساختمان ظرفیت برق بیمارستان افزایش خواهد یافت.
وی طرح ساخت بخش VIP و IPD و همچنین احداث ساختمان پاویون پزشکان، پروژه رختشویخانه، پروژه احداث بوفه، آسانسور و پارکینگ را از دیگر طرح های در حال ساخت این بیمارستان برشمرد.
وی با اشاره به اینکه طرح ساخت اورژانس بزرگ نیز در دست اقدام است، گفت: این طرح اکنون درمرحله طراحی نقشه های مرحله 2 است که تا تیر ماه سال جاری اسناد مناقصه تهیه و پیمانکار آن انتخاب خواهد شد.
وی به سفارش خرید هواساز و چیلر نیز اشاره کرد و افزود: اجرایی شدن کف پوش های آنتی باکتریال، بهسازی و نوسازی رختشویخانه، ساختمان اداری، آشپزخانه و نمازخانه نیز به زودی انجام خواهد شد.
بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه با مساحت 32 هزار و 500 متر مربع، زیربنای 12 هزار متر، 220 تخت مصوب و 224 تخت فعال، شامل بخش های چشم، گوش و حلق و بینی، سوختگی، داخلی، مسمومیت، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز، عفونی، اتاق های عمل، کلینیک و آی سی یو است.
استان 2 میلیون نفری کرمانشاه در مجموع 13 بیمارستان دولتی دارد که از این تعداد هفت بیمارستان در کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه واقع شده است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.