رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: در تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد ۷۵ درصد خودروهایی که در مرکز استان تردد می‌کنند، تک سرنشین هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: شهر کرمانشاه هر روز شلوغ‌‌تر از قبل می‌شود و میل به استفاده از خودروهای شخصی در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه سرانه مالکیت خودرو در کشور هر روز در حال افزایش است، افزود: مسئله قابل تأمل دیگر تردد تک سرنشین بودن 75 درصد خودروهای در حال تردد شهری است.

سرهنگ شیری بیان داشت: مدیران شهری باید بتوانند به سمت کاهش هرچه بیشتر استفاده از خودروهای شخصی و توسعه حمل و نقل عمومی حرکت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اظهارکرد: علت اینکه در شهر کرمانشاه با این حجم ترافیک مواجه هستیم این است که وابستگی شهروندان به استفاده از خودروهای شخصی بیشتر و خیابان‌های اصلی شهر به پارکینگ تبدیل شده و تقریبا عمده وقت شهروندان در ترافیک هدر می رود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مدیریت سفر، بسیاری از مشکلات ترافیکی را در شهر کاهش می‌دهد، از شهروندان خواست بیشتر از حمل ونقل عمومی استفاده کنند تا کمتر در ترافیک معطل شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.