مهدی همتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کوثر اساسه تکواندو کار کرمانشاهی است که پس از موفقیت در مسابقات انتخابی و عضویت در تیم ملی، به همراه سایر ملی پوشان کشورمان راهی تونس محل برگزاری مسابقات نوجوانان جهان شده است.
وی ادامه داد: اساسه تکواندو کار نوجوان کرمانشاهی نماینده وزن پنجم (52- کیلوگرم) کشورمان در رقابت های قهرمانی جهان خواهد بود.
همتی افزود: دوازدهمین دوره مسابقات تکواندو دختران نوجوانان جهان از 20 تا 24 فروردین با حضور بیش از یک هزار ورزشکار از کشورهای مختلف برگزار می شود.
رئیس هیات تکواندو کرمانشاه یادآور شد: تیم ملی دختران ایران با 10 ورزشکار در 10 وزن به رقابت های تکواندو نوجوانان جهان اعزام شده است.
وی یادآور شد: هدایت تیم ملی دختران ایران برعهده فاطمه صفرپور است و نیلوفر صفریان، سیده زهرا حسینی و زهرا باباخانلو به عنوان مربی وی را همراهی می کنند.
همتی همچنین با ابراز رضایت از آمادگی خوب اساسه تکواندوکار کرمانشاهی، ابراز امیدواری کرد وی بتواند دست پر و با مدال مسابقات را به پایان برساند.
رئیس هیات تکواندو کرمانشاه در پایان به اعزام تیم تکواندو پسران ایران به مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان نیز اشاره و اظهار کرد: وحید ناصری از کرمانشاه به عنوان مربی بدنساز در کنار این تیم حضور دارد.
در کرمانشاه بالغ بر هفت هزار و 500 ورزشکار زیرنظر هیات تکواندو استان فعالیت می کنند که حدود 60 درصد آن ها را آقایان و 40 درصد نیز بانوان تشکیل می دهند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.