محمدابراهیم الهی تبار روز یکشنبه به مناسبت 12 فروردین در گفت و گو با ایرنا افزود: از جمله اهداف اصلی انقلاب گسترش عدالت اجتماعی در تمام حوزه ها بود که برای تحقق این مهم در نظام جمهوری اسلامی از بدو استقرار تاکنون تلاش های بسیاری انجام شده است.
به گفته او، در حوزه بهداشت و درمان در قالب گسترش مراکز درمانی و شبکه های بهداشتی الگوی موفقی در دنیا بوده ایم؛ همچنین تمام مناطق ایران زیرپوشش آموزش و پرورش قرار گرفته اند به گونه ای که امروزه نرخ باسوادی در کشور بالای 90 درصد است این در حالی است که نرخ باسوادی در قبل از انقلاب 37 درصد بوده است.
الهی تبار بیان داشت که در نتیجه این اقدام ها شاهد افزایش طول عمر ایرانیان از 50 سال قبل از انقلاب به حدود 75 سال هستیم.
وی در ادامه افزود: در حوزه خدمات زیرساختی از جمله راه، برق، آب و گاز نیز اقدام های موثری انجام شده است به گونه ای که امروزه کمتر روستایی است که این امکانات را نداشته باشد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در خصوص وضعیت بانوان نیز گفت: همانگونه که در تظاهرات های انقلاب و نیز دوران دفاع مقدس شاهد حضور پر رنگ بانوان و پشتیبانی آنها بوده ایم امروزه نیز در فعالیت های مختلف سیاسی، اجتماعی و غیره زنان حضور موثری در جامعه دارند.
در همه پرسی 12 فروردین 58 مردم ایران پای صندوق رای حاضر شدند و با 98 و 2 دهم درصد آرا به نظام جمهوری اسلامی رای مثبت دادند.
7457/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.