منوچهر پاشایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این مدت، یک هزار و 300 مسافر از دیگر استان های کشور وارد کنگاور شده و در مراکز اقامتی این شهرستان اقامت کردند.
وی افزود: براساس آمارهای ستاد خدمات سفر شهرستان، بیشترین بازدید مسافران نوروزی به ترتیب از معبد آناهیتا (بزرگترین بنای سنگی کشور)، روستای هدف گردشگری فش و گودین تپه بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 15 درصد افزایش داشته است.
وی اضافه کرد: همچنین طبیعت زیبای منطقه سرخلج، سراب های ماران، قره گزلو، بابا علی، کبوترلانه و کارگاههای سازهای سنتی روستای هدف گردشگری فش و دیگر جاذبه های طبیعی و گردشگری شهرستان کنگاور مورد بازدید گردشگران و مسافران نوروزی قرار گرفته است.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر کنگاور اظهار کرد: تعداد 45 مورد سرکشی و بازدید از روند خدمات رسانی از سوی اعضای ستاد خدمات سفر از مکان های گردشگری، جاذبه های تفریحی، نمازخانه ها، سرویس های بهداشتی، رستوران ها و غذاخوری های بین راهی این شهرستان در چند روز اخیر انجام شده است.
وی با تاکید بر وجود امنیت پایدار در کنگاور یادآور شد: این امنیت مطلوب باعث شده شمار زیادی از مسافران نوروزی کنگاور را به عنوان مقصد گردشگری در تعطیلات انتخاب کنند.
وی اضافه کرد: جاذبه های طبیعی، تاریخی و ارزش های غنی فرهنگی شهرستان و نیز مهمان نوازی مردم موجب شده مسافران زیادی از اقصی نقاط ایران اسلامی در این ایام به کنگاور سفر کنند.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.