به گزارش ایرنا، محمود واعظی شامگاه دوشنبه در دیدار با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: مردم این استان چه در زمان جنگ و چه بعد از آن همواره حافظانی امین و مقتدر برای نظام و انقلاب اسلامی بوده اند.
وی ادامه داد: بدون شک نگهداری از مرزهای کشور بخصوص مرز طولانی استان کرمانشاه بدون اتکا به مردم انکان پذیر نیست.
واعظی خاطرنشان کرد: رشادت و سلحشوری مردم این استان از یک سو و همراهی و همسویی آن ها در تمامی صحنه های دفاع از انقلاب باعث شده نام کرمانشاه همواره به نیکی برده شود.

**برای رفع بیکاری در کرمانشاه باید چاره ای اساسی اندیشید
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه نیز در این دیدار با اشاره به وجود قابلیت ها وظرفیت های فروان در استان، گفت: باید برای رفع بیکاری در این استان چاره ای اساسی اندیشیده شود.
آیت الله علما همچنین با قدردانی از تلاش ها و خدمات دولت، خواستار نگاه ویژه مسئولان به کرمانشاه شد و افزود: امیدوارم سال 97، سال پیشرفت، جهش و شکوفایی استعدادهای استان باشد.
وی همچنین در پایان با قدردانی از تلاش های بازوند استاندار کرمانشاه، وی را مدیری توانمند و دلسوز خواند و گفت: در جریان زلزله مهیب 7.3 ریشتری استان وی توانست شرایط را به خوبی مدیریت و اقدامات ارزشمندی صورت دهد.
رئیس دفتر رئیس جمهوری که روز گذشته وارد کرمانشاه شد علاوه بر دیدار با امام جمعه با اعضای ستاد خدمات سفرهای نوروزی نیز دیدار و از ایستگاه راه آهن کرمانشاه نیز بازدید کرد.
راه آهن کرمانشاه امروز (سه شنبه) قرار است با حضور دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری افتتاح شود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.