به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین رویداد مهم ورزشی استان، حضور چهار کشتی گیر کرمانشاهی در اردوی تیم ملی ناشنوایان بزرگسال کشور برای شرکت در مسابقات جهانی روسیه بود.
امیرصمدی، میلاد خال کبودی، فرود حجتی و عرفان توتونچی چهار کشتی گیر کرمانشاهی هستند که با نظر کادر فنی به اردوی تیم ملی دعوت شدند و از 20 تا 25 اسفند زیرنظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری کردند.
تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات جهانی روسیه که اردیبهشت سال آینده برگزار می شود، آماده می کند.

**حضور ورزشکار کرمانشاهی در اردوی تیم ملی هندبال ساحلی
سومین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان در حالی از روز سه شنبه 22 اسفند در بندرعباس آغاز خواهد شد که علیرضا اعظم ورزشکار کرمانشاهی نیز در این اردو حضور خواهد داشت.
این اردو تا 26 اسفند و به منظور آمادگی ملی پوشان هندبال ساحلی ایران برای حضور در مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی جهان برگزار می شود.
سیدحسن افتخاری به عنوان سرمربی و نادعلی ذکائی و مهدی قشقایی راد نیز به عنوان مربی هدایت ملی پوشان هندبال ساحلی کشور را برعهده دارند.

**ورزشکاران کرمانشاه 2 مدال از مسابقات کیک بوکسینگ جهان کسب کردند
رئیس هیات ورزش های رزمی استان کرمانشاه از کسب 2 مدال برنز توسط ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کارگران جهان خبر داد و گفت: فرهان سلیمی و جواد یاری 2 ورزشکار کرمانشاهی هستند که در مسابقات کارگران جهان با قرار گرفتن بر سکوی سوم موفق به کسب مدال برنز شدند.
رضا بزرگیان خاطرنشان کرد: پژمان وحیدی پور، میعاد تارخ ، یونس امیری، مهرداد امینی، رسول خالصه و محمد مهدی خدامرادی دیگر ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در مسابقات قهرمانی کارگران جهان بودند که از کسب مدال باز ماندند.
وی با بیان اینکه رقابت های قهرمانی کارگران جهان با حضور بیش از 120 ورزشکار از کشورهای مختلف برگزار شد، افزود: تیم ملی کیک بوکسینگ کارگران ایران با کسب 2 مدال طلا و 2 مدال برنز به مقام اول تیمی جهان دست پیدا کرد.

**درخشش قایقرانان کرمانشاهی در مسابقات انتخابی تیم ملی آب های آرام بانوان
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از برگزاری تست انتخابی تیم ملی آبهای آرام بانوان در بخش های 250 و 500 متر در بخش های کانو و کایاک در دریاچه آزادی تهران خبر داد و گفت: این رقابت ها با درخشش قایقرانان کرمانشاهی همراه بود.
محمد سهراب بیگ اظهار کرد: در کانوی یکنفره 250 متر هیوا افضلی از کرمانشاه با زمان یک دقیقه و 2 ثانیه و 50 صدم ثانیه اول شد و فاطمه کرمجانی دیگر قایقران کرمانشاهی نیز با ثبت رکورد یک دقیقه و پنج ثانیه و 49 صدم ثانیه دوم شد.
وی ادامه داد: در کانوی یک نفره 500 متر نیز هیوا افضلی بار دیگر با زمان 2 دقیقه و 20 ثانیه و 64 صدم ثانیه عنوان نخست را کسب کرد و 2 ورزشکار گیلانی نیز مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

**سه کاراته کا کرمانشاهی به لیگ جهانی هلند اعزام شدند
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه، از اعزام سه کاراته کا کرمانشاهی (2 آقا و یک خانم) به سومین مرحله لیگ جهانی سال 2018 که قرار است به میزبانی هلند برگزار شود، خبر داد.
ناصر محمدصالحی اظهار کرد: مهدی خدابخشی، سامان حیدری و محدثه آقایی سه کاراته کای کرمانشاهی هستند که با عضویت در تیم های ملی آقایان و بانوان کاراته ایران رهسپار لیگ جهانی شدند.
وی ادامه داد: خدابخشی در وزن 84- کیلوگرم، حیدری در وزن 84+ کیلوگرم و آقایی نیز در وزن 68+ کیلوگرم سه نماینده کاراته کرمانشاه در لیگ جهانی خواهند بود که از 25 تا 27 اسفند به میزبانی شهر روتردام برگزار می شود.

**ورزشکار کرمانشاهی مقام دوازدهم مسابقات دو صحرانوردی آسیا را کسب کرد
رئیس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه از قرار گرفتن دونده کرمانشاهی در رده دوازدهم مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی آسیا که به میزبانی کشور چین برگزار شد، خبر داد و گفت: همایون همتی دونده کرمانشاهی عضو تیم ملی دو صحرانوردی کشورمان است که در جریان مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی آسیا به مقام دوازدهمی رضایت داد.
احمد روشن زاده اظهار کرد: رقابت های دو صحرانوردی قهرمانی آسیا با حضور نزدیک به 300 ورزشکار از کشورهای مختلف و به مسافت 12 کیلومتر برگزار شد که بهترین عنوان در بین ملی پوشان دو صحرانوردی کشور توسط محمد جواد صیادی با کسب عنوان هفتمی و همایون همتی (کرمانشاه) با قرار گرفتن در رده دوازدهم بدست آمد.

**تکواندوکار کرمانشاهی در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان شرکت می کند
رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه از قرار گرفتن نام دختر ورزشکار کرمانشاهی در ترکیب تیم ملی تکواندو نوجوان کشور به منظور اعزام به رقابت های قهرمانی جهان خبر داد و گفت: کوثر اساسه یکی از نفرات اعزامی تیم کشورمان خواهد بود.
مهدی همتی با بیان اینکه تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران با 10 ورزشکار به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می شود، ادامه داد: اساسه با برتری در دیدارهای انتخابی تیم ملی به عنوان نماینده وزن 52- کیلوگرم کشورمان انتخاب شده است.
وی افزود: دوازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان 2018 جهان، اواخر فروردین‌ 97 به میزبانی کشور تونس برگزار می‌شود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.