علی محمد زوراوند روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: از عصر امروز به تدریج سامانه ناپایداری وارد جو استان خواهد شد که شرایط را برای بارش هایی پراکنده از اواخر وقت فراهم می کند.
وی افزود: بارش باران در روزهای جمعه و شنبه آینده و برای نواحی شمال غرب و غرب استان از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود و انتظار می رود این بارش ها از عصر جمعه تا صبح شنبه دامنه وسیعتری داشته باشد.
زوراوند یادآوری کرد: رعد و برق، وزش باد و احتمالا گرد وغبار در نواحی مرزی از دیگر پیامدهای ورود این سامانه به جو استان است.
معاون هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص دمای هوا نیز گفت: دمای هوای فردا بین 2 تا 3 درجه در طول روز و بین 2 تا 4 درجه نیز در طول شب نسبت به امروز و امشب افزایش خواهد یافت.
وی یادآور شد: امروز دمای هوای شهر کرمانشاه در گرمترین ساعت به 21 درجه و امشب به 6 درجه بالای صفر خواهد رسید که برای فردا در طول روز با سه درجه کاهش به حداکثر 18و برای شب نیز به 5 درجه بالای صفر می رسد.
زراوند خاطرنشان کرد: سردترین نقاط امشب استان سنقر و کلیایی و کنگاور با سه درجه بالای صفر خواهند بود.
میانگین بارش های سال زراعی 96-97 استان کرمانشاه (اول مهر تا 23 اسفند) به 305 میلی متر رسیده است که نسبت به سال قبل حدود 40 درصد رشد داشته اما در مقایسه با دوره بلند مدت حدود سه درصد کاهش داشته است.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.