به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در این مراسم از فعالیتهای یاور محمدی فرماندار قبلی سنقر و کلیایی قدردانی کرد و محمدناصر معصومی زاده را از نیروهای باسابقه و دارای شناخت از منطقه وزارت کشور معرفی کرد.
محمد ابراهیم الهی تبار، با بیان اینکه دغدغه امروز کشور و استان کرمانشاه اشتغال است، گفت: اشتغال به دست نمی آید مگر اینکه فضای کسب و کار با حضور سرمایه گذار و تولید کننده مهیا شود و منطقه خود را به خوبی معرفی کنیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه، ظرفیتهای سنقرو کلیایی در حوزه های کشاورزی، گردشگری، اقتصادی، صنعتی و معدن یادآور شد و گفت: برای انجام کارها بایستی برنامه محور باشیم.
الهی تبار گفت: سنقر ریشه در تاریخ و مبارزه با استبداد و همراهی با امام (ره) را دارد و بعد از انقلاب هم در راستای حفظ آرمانهای انقلاب حضور فعال داشته است و دلیل این ادعا، تقدیم شهدای گرانقدر به انقلاب اسلامی است.
امام جمعه سنقر و کلیایی هم تفاوت سیاست اسلامی با سیاست غیراسلامی را تشریح کرد و گفت: سیاست مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران بایستی صادقانه و با رعایت عدالت باشد و مسئولان بایستی بیشتر از دیگران که مسئول نیستند مراقب اعمال، رفتار و کردار خود باشند.
حجت الاسلام صفدری با قدرانی از زحمات محمدی فرماندار قبلی سنقر و کلیایی گفت: روحیه کار و تلاش در خدمات رسانی و هم افزایی با تمام گروههای سیاسی، ادارات، مردم، هیات ها و روحانیت در روحیه ایشان وجود داشت که بسیار ارزشمند است.
وی افزود: مسئولان باید وحدت را که مورد تاکید همیشگی مقام معظم رهبری است سرلوحه کار خود قرار دهند و بستر مناسبی را برای پیشرفت نظام اسلامی و ضربه زدن به دشمن فراهم کنند.
نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی هم مسئولیت را به عنوان امانت دانست و گفت: بایستی در فرصت کوتاهی که توفیق خدمتگزاری داریم خدمت به مردم را بالاترین هدف خود قراردهیم.
سید جواد حسینی کیا از یاور محمدی به عنوان فردی همراه، پرتلاش و پیگیر کارها و بی توجه به افراد حاشیه ساز یاد کرد و از زحمات وی قدردانی کرد.
وی به فرماندار جدید توصیه کرد، ایجاد شرایط لازم برای دسترسی آسان و حضور مستمر در میان مردم، عدم وابستگی به هیچ گروهی، سرکشی بدون هماهنگی از ادارات و تلاش ویژه در حوزه اشتغال و تشکیل اتاق فکر با استفاده از توانمندیهای شهرستان را مدنظر قرار دهد.
یاور محمدی فرماندار سابق شهرستان سنقرو کلیایی هم گزارشی از عملکرد خود در 17 ماه گذشته در حوزه های مختلف ارائه داد و از امام جمعه سنقر که در ایجاد فضای همدلی، وحدت و انس و الفت، نقش موثری داشتند، قدردانی کرد.
محمد ناصر معصومی زاده فرماندار جدید شهرستان سنقر و کلیایی هم عمل به قانون و قانون گرایی را به عنوان سرلوحه کار خود معرفی کرد و گفت: ضمن صیانت از تلاشهای فرماندار قبلی با کمک دستگاههای اجرایی و بهره گیری از ظرفیت ها تمام تلاش خود را در راستای تکمیل کارهای نیمه تمام به کار خواهم گرفت.
سنقرو کلیایی با 82 هزار نفر جمعیت در فاصله 85 کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده است.
7446/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.