به گزارش ایرنا، حسین ویسمرادی روز دوشنبه در کمیته فنی بررسی تسهیلات اشتغال فراگیر و تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری که در فرمانداری روانسر برگزار شد، افزود: برای اجرای این طرح ها بیش از 93 میلیارد و 890 میلیون ریال تسهیلات در نظر گرفته شده که توسط سه بانک عامل این شهرستان پرداخت می شود.
وی تصریح کرد: این تسهیلات با کارمزد چهار تا 10 درصد در اختیار متقاضیان دارای طرح در سطح روستاها و مناطق عشایری استان قرار خواهد گرفت.
فرماندار روانسر ادامه داد: در حوزه جهاد کشاورزی هشت طرح، در حوزه صنعت، معدن و تجارت چهار طرح و در حوزه صنایع دستی و گردشگری 15 طرح به بانک های عامل معرفی شده اند و پرداخت تسهیلات این طرح ها در دست اقدام است.
ویسمرادی اظهار داشت: در مجموع 299 طرح در سامانه کارا ثبت شده که شامل 26 طرح توسعه ای، 260 طرح جدید و 13 طرح سرمایه در گردش می شود و از مجموع طرح های ثبت نامی 225 طرح در دست بررسی است.
وی با تاکید بر اینکه بانک های عامل برای پرداخت این تسهیلات باید جدیت و اهتمام لازم را داشته باشند، گفت: لازمه توسعه هر چه بیشتر در روستاها ایجاد اشتغال پایدار و فراهم کردن زیرساخت های مناسب است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.