مرزبان نظری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اعتبار هزینه شده برای ساخت این تعداد مدرسه و کلاس در استان به بیش از یک هزار و 300 میلیارد ریال رسیده است.
وی همچنین به پروژه های افتتاحی دهه مبارک فجر اشاره و با بیان اینکه 18 پروژه آموزشی و ورزشی برای افتتاح در این ایام آماده شده بود، گفت: اکثر این پروژه ها افتتاح شده اند.
نظری ادامه داد: آخرین پروژه های افتتاحی مربوط به روز گذشته است که 2 مدرسه با 24 کلاس درس با زیربنایی به مساحت بیش از چهار هزار متر مربع و با حضور استاندار کرمانشاه در مرکز استان به بهره برداری رسید.
مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه یادآور شد: 18 پروژه آموزشی و ورزشی که برای افتتاح در دهه فجر امسال آماده شده است دارای 96 کلاس درس به مساحت بیش از 12 هزار و 800 متر مربع می شود.
وی، اعتبار هزینه شده برای آماده سازی این پروژه ها را نیز 178 میلیارد ریال ذکر کرد.
نظری در ادامه به موضوع استانداردسازی سیستم های گرمایشی مدارس استان نیز اشاره و اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون سیستم گرمایشی 30 مدرسه استاندارد سازی شده است.
او با بیان اینکه سیستم های گرمایشی 107کلاس درس در استان استانداردسازی شده است، گفت: 15میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است.
وی افزود: همچنین از محل سهمیه قیر رایگان در سال جاری 82 هزار متر مربع آسفالت محوطه سازی 68 مدرسه و بیش از 88 هزار مترمربع عایق پیش ساخته رطوبتی بام، برای مدارس سطح استان انجام شده است.
اکنون بیش از 326 هزار دانش آموز کرمانشاهی در چهار هزار و 600 مدرسه سطح استان مشغول به تحصیل هستند.
3033/7458 خبرنگار: مسعود اسماعیلی ** تنظیم کننده: فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.