به گزارش ایرنا، علیرضا ایزدی روز دوشنبه در آیین تجلیل از فعالان قرآنی کنگاور که در دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: جامعه ی امروز ما، در فضای مجازی و ارتباطات، تحت تاثیر فرهنگهای غرب قرار گرفته که به جای پاک کردن صورت مسئله، بایستی چگونگی مقابله با این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.
وی گفت: ارتقاء سطح آگاهی جوانان نسبت به مسائل هویتی و زنده کردن فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی موجب می شود جوانان ما به ایرانی بودن خود بیشتر از گذشته افتخار کنند.
فرماندار کنگاور گفت: پیدایش فرهنگ جدید به دلیل خرده فرهنگها و تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی، اصلی ترین نقطه ی مورد هدف جنگ نرم است که برای مقابله با آن بایستی هویت فراموش شده جامعه احیا شود.
ایزدی با اشاره به اینکه قرآن باور قلبی و بخش لاینفک زندگی همه ماست و در تمامی صفحات زندگی ما نقش اساسی دارد گفت: ترویج فرهنگ خواندن قرآن و قرآن آموزی در خانواده ها و جوانان بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرد.
حجت الاسلام لروند امام جمعه کنگاور نیز در این جلسه اظهار کرد: ترویج فرهنگ قرآنی و عملی کردن دستورها و رهنمودهای این کتاب انسان ساز باید مورد توجه قرار گیرد چرا که هدف اصلی دشمن نیز جدایی و فاصله انداختن بین قرآن و خانواده ها است که برای رسیدن به این مقصود از همه ظرفیت ها از جمله تهاجم فرهنگی بهره می گیرند.
در پایان این مراسم از 32 نفر از فعالان قرآنی شهرستان کنگاور و 30 نفر از منتخبان کلاس های آموزشی در سال 96 تجلیل شد.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447 خبرنگار:مجید رحمتی ** انتشاردهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.