به گزارش خبرنگار ایرنا، فرامرز اکبری روز شنبه در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در هنرستان الوند قصرشیرین در جمع مسئولان و دانش آموزان افزود: دانش آموزان با مطالعه، داشتن بصیرت و شناخت از عوامل سیاسی، می توانند در آینده سرمنشا خدمت های زیاد به نظام اسلامی باشند.
وی با اشاره به توطئه های دشمنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت: اگر توطئه های دشمن در مسیر انقلاب نبود اکنون وضعیت اقتصادی ما بسیار بهتر بود.
وی بیان کرد: استکبار جهانی به بهانه انرژی هسته ای، مدت ها کشور ما را تحریم کرد که با مذاکره دولت تدبیر با گروه 1+5، این مساله حل و به سرانجام و سامان رسید.
فرماندار قصرشیرین اظهارداشت: امروز باید با اتحاد و همبستگی، استقلال کشورمان را حفظ کنیم، زیرا غرب با شعارهای فریبنده قصد دارد ذهن ها را خراب کند.
اکبری با بیان این که با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش دولتمردان، توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی یکی پس از دیگر نقش برآب می شود، بیان کرد: نظام و انقلاب ما با تکیه بر توان جوانان کشورمان می تواند توطئه های دشمن را خنثی کند.
وی با اشاره به این که در زمان رژیم پهلوی به ظاهر تجدد داشتیم اما 90 درصد روستاهای کشورمان از امکانات رفاهی برخوردار نبودند، ادامه داد: حکومت طاغوت اعتماد به نفس را از مردم گرفته بود ما همیشه دست نوشته دیگران را می خواندیم و توسعه رژیم پوشالی بود.
اکبری اظهار کرد: انقلاب ایران در سایه خودباوری شکل گرفت و امام (ره) همه ارکان زندگی ما از جمله ارتش، دانشگاه، صنعت و همه چیز را متحول کرد و تابو آمریکا را شکست و این ذات اسلام است.
وی گفت: مردم ما جانانه در برابر طاغوت ایستادند و خون دادند و اکنون ما امروز ما وارث آن ها هستیم و انقلابی که اعتماد به نفس را به ما داد ، باید حفظ کنیم.
رییس آموزش پرورش قصرشیرین نیز گفت: ورود امام در سال 57 با استقبال بی نظیر مردم همراه شد و از این رو ملت ایران صاحب نور شد.
کامران آبی افزود: افرادی که جنگ را اداره کردند از بطن جمعیت دانش آموزی بودند که بار انقلاب و جنگ بر دوش آن ها بود و ما امروز وارث آن ها هستیم.
وی اظهار داشت: گرامیداشت این آرمان ها و حراست از این مرز و بوم، 2 رسالت امروز ما است که باید از آن ها صیانت کنیم.
وی گفت: باید مرزهای فرهنگی و علمی را توسعه دهیم، زیرا امروز ریشه های انقلاب عمیق شده و تا مادامی که پشتیبان رهبر باشیم ، پیروزیم.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت، سه هزار و 800 دانش آموز دارد که در 48 مدرسه شهری و روستایی و 6 مدرسه عشایری در قالب 176 کلاس درس زیرنظر 400 مربی مشغول به تحصیلند.
همچنین به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر، 30 اثر خوشنویسی و نقاشی رنگ روغن هنرمندان قصرشیرینی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برپا شد.
این نمایشگاه از امروز تا 22 بهمن آماده بازدید علاقه مندان است.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.