احمد روشن زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پژمان یارولی دونده کرمانشاهی عضو تیم ملی است که در ماده 800 متر رقابت های داخل سالن قهرمانی آسیا توانست با ثبت رکورد یک دقیقه و 52 ثانیه و 80 صدم ثانیه مدال نقره را از آن خود کند.
وی ادامه داد: در این ماده ورزشکار قطری با زمان یک دقیقه و 51 ثانیه و 98 صدم ثانیه مقام قهرمانی را کسب کرد و دونده کویتی نیز با ثبت رکورد یک دقیقه و 52 ثانیه و 93 صدم ثانیه بر سکوی سوم ایستاد.
روشن زاده یادآور شد: در فینال ماده 800 متر قهرمانی آسیا، 6 دونده با یکدیگر رقابت کردند.
رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه خاطرنشان کرد: حسین کیهانی، همایون همتی و محمد چشمه زار سه دونده کرمانشاهی دیگر حاضر در این رقابت ها بودند که در روز نخست به میدان رفتند.
وی ادامه داد: کیهانی در ماده 3 هزار متر با ثبت رکورد هشت دقیقه و 37 ثانیه و 68 صدم ثانیه توانست مقام قهرمانی را از آن خود کند و همایون همتی دیگر دونده کرمانشاهی نیز با ثبت رکورد هشت دقیقه و 38 ثانیه و 97 صدم ثانیه مقام سوم را بدست آورد.
روشن زاده در خصوص رقابت های ماده 60 متر نیز گفت: در این بخش محمد چشمه زار دونده کرمانشاهی با ثبت رکورد 6 ثانیه و 72 صدم ثانیه ششم شد.
هشتمین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی داخل سالن آسیا از روز 12 بهمن با حضور 360 ورزشکار از 22 کشور آسیایی به میزبانی تهران آغاز شده و تا عصر امروز شنبه 14 بهمن ادامه می یابد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.