به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد ابراهیم الهی تبار پنجشنبه شب در جلسه هم اندیشی حزب اراده ملت ایران که در سرسرای غدیر قصرشیرین برگزار شد، با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، افزود: امروز امنیت از مناطق مرزی به درون جامعه هدایت می شود و این مهم مرهون حضور با صلابت مرزنشینان است.
وی با اشاره به شهادت سه تن از سربازان گمنام در درگیری با داعش در منطقه ازگله کرمانشاه، اظهار داشت: استان های مرزی در حوزه سیاسی با مشارکت بیش از 70 درصدی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم که بالاتر از میانگین کشوری است، علاقه مندی خود را نسبت به نظام جمهوری اسلامی، آرمان ها و رهبری نشان دادند.
وی در ادامه با قدردانی از تلاش های احزاب در راستای نقش فعالانه آنان در نظام سیاسی کشور، بیان کرد: کرمانشاه یک استان ثروتمند در همه زمینه های مختلف است که باید در راستای استفاده از این ثروت ها، سیاست ورزانه حرکت کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه اضافه کرد: مردم صاحبان اصلی انقلاب و نظام اسلامی هستند که امام راحل نیز از ابتدای حرکت ها برای پیروزی و تشکیل انقلاب، متکی به حضور و رای مردم بودند.
الهی تبار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فضای مجازی هم تهدید و هم فرصت است که این فرصت ها همه چیز را شفاف و آماده برای مطالبه گری می کند.
وی اظهار کرد: هر قدر برای شفاف سازی فضای جامعه تلاش کنیم در واقع در راستای توسعه پایدار جامعه بشری گام برداشته ایم.
وی خواستار تلاش برای توانمند سازی احزاب در جامعه شد.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/3033 خبرنگار: نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.