رامین سمیعیان روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بازدید مستمر بازرسان شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی و رستوران ها، افزود: در این بازدیدها ضمن ارائه توصیه های بهداشتی لازم با هرگونه تخلف بهداشتی نیز برخورد می شود.
او تصریح کرد: افرادی که خارج از کشتارگاه نسبت به کشتار غیرمجاز دام و عرضه گوشت اقدام می کنند با عرضه غیربهداشتی گوشت مقدمات شیوع و انتقال بیماری های مشترک بین انسان و دام را فراهم می کنند که شبکه دامپزشکی به شدت با اینگونه موارد برخورد می کند.
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه به عموم مردم توصیه کرد فرآورده های خام دامی شامل گوشت قرمز، مرغ و ماهی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مجاز تحت نظر دامپزشکی تهیه کنند و از خرید گوشت کشتار غیرمجاز که فاقد مهر سلامت دامپزشکی است جدا خودداری کنند.
دکتر سمیعیان تصریح کرد: افرادی که خارج از کشتارگاه نسبت به کشتار غیرمجاز دام و عرضه غیر بهداشتی گوشت اقدام می کنند سلامت مصرف کنندگان را تهدید می کنند و در صورت مشاهده با این گونه موارد برخورد قضایی خواهیم کرد.
وی همچنین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی موارد را از طریق شماره تماس 1512 و یا سامانه پیامکی 100010001512 با کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا در اسرع وقت با آنها برخورد شود.
شهرستان صحنه با 77 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.
3033خبرنگار و انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.