افشین حسنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خوشبختانه شرایط تیم در نیم فصل دوم از نیم فصل اول مناسبتر است و توانسته ایم از 2 مسابقه خود چهار امتیاز کسب کنیم.
وی ادامه داد: مسابقات نیم فصل دوم به مراتب از نیم فصل اول دشوارتر است و کسب هر امتیازی ارزش خاص خود را دارد که امیدوارم با ادامه روند فعلی بتوانیم ابتدا به مرحله دوم و سپس لیگ دسته یک صعود کنیم.
حسنی در خصوص دیدار اخیر بعثت مقابل شهرداری بم که با برتری 'یک برصفر' تیم کرمانشاه به پایان رسید نیز گفت: در این مسابقه 2 تیم بازی خوب و روانی انجام دادند اما تیم ما از حریف خود سرتر بود و موقعیت های زیادی برای گلزنی داشت.
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: تیم شهرداری بم بسیار با انگیزه بازی می کرد و می دانست برای فرار از انتهای جدول و کسب موقعیتی بهتر، حتما باید امتیاز کسب کند.
وی تصریح کرد: با این حال دوندگی بازیکنان ما و انگیزه آن ها برای کسب پیروزی باعث شد در نهایت سه امتیاز مسابقه نصیب بعثت شود تا همچنان یکی از امیدهای صعود از گروه باشیم.
حسنی گفت: با این پیروزی فاصله امتیازی خود با تیم سوم جدول را به یک امتیاز و با تیم دوم به چهار امتیاز کاهش دادیم و ادامه همین روند مطمئنا می تواند موفقیت های بزرگتری برای بعثت همراه داشته باشد.
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه افزود: تیم ما برای صعود به رقابت های فصل آینده لیگ آزادگان نیازمند حمایت مسئولان است تا بتوانیم بار دیگر نام فوتبال کرمانشاه را در کشور مطرح کنیم.
وی با تاکید بر اینکه بعثت متعلق به اشخاص نیست و به مردم استان کرمانشاه تعلق دارد، گفت: ده ها هزار هوادار این تیم آرزو دارند سال آینده بعثت را در لیگ یک ببینند که امیدوارم این مهم با کمک مسئولان و بخصوصا آقای بازوند استاندار ورزش دوست کرمانشاه محقق شود.
حسنی همچنین در پایان از توجه مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه و معاونین وی به تیم بعثت قدردانی کرد.
تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در پایایان هفته پانزدهم با 21 امتیاز رده پنجم جدول رده بندی گروه سوم را به خود اختصاص داده است.
مسابقات این فصل لیگ دسته دوم با حضور 33 تیم در سه گروه 11 تیمی برگزار و در پایان نیز ار هر گروه چهار تیم (مجموعا 12 تیم) به دور دوم صعود می کنند.
تیم های راه یافته به دور دوم در 2 گروه 6 تیمی به مصاف یکدیگر می روند و در نهایت تیم های اول به رقابت های فصل آینده لیگ دسته اول باشگاه های کشور راه می یابند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.