به گزارش ایرنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگاور در این مراسم که با حضور امام جمعه، اعضای شورای تامین، مسئولان ادارات، شهردار، اعضای شورای شهر و مردم ولایتمدار این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در روز 9 دی سال 88 ملت همیشه در صحنه ایران نشان داد که غیرت دینی دارد.
سرهنگ پاسدار علی حیدرنژاد گفت: همه مردم در سراسر کشور بعد از وقایع پیش آمده پس از انتخابات و هتک حرمتی که به عاشورا و عزاداران عاشورای حسینی انجام شد نشان دادند خون حسینی در رگ‌های این ملت و این مردم جاری است و این مردم نمی گذارند که امامشان، رهبر و مقتدایشان تنها بماند.
فرمانده سپاه ناحیه کنگاور تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نقشه های زیادی را به بهانه انتخابات برای این نظام در سر پرورانده بودند که در 9 دی این نقشه ها خنثی شد.
وی ادامه داد: پس از حماسه 9 دی بود که به جای خنده، اشک حسرت بر چهره استکبار نمایان شد و در برابر آن ناتوانی، سربلندی برای انقلاب اسلامی و کشور ایران به ارمغان آمد.
حیدرنژاد بیان کرد: مردم ما در 9 دی به همه دشمنان داخلی و خارجی اعلام کردند که اگر در جایی و زمانی احساس کنند دشمن می‌خواهد یک نقطه‌ای را زاویه قرار دهد و انحرافی را در پیشرفت بالنده و توفنده انقلاب ایجاد کند با تمام هستی خود پای این انقلاب بایستند و نمی‌گذارند که دشمن به اهداف پلید خود دست یابد.
فرمانده سپاه ناحیه کنگاور اظهار داشت: این روز در تاریخ انقلاب ما به نقطه عطفی تبدیل شد که به برچیده شدن بساط چندین ماهه‌ فتنه‌ نظام سلطه و عوامل داخلی منجر شد.
9 دی به عنوان روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت نامگذاری شده است.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.