رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تمامی امکانات درمانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای تکمیل درمان هانیه در اختیار تیم پزشکی وی قرار گرفته است و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، محمود‌رضا مرادی با بیان این مطلب و ضمن اعلام آمادگی خبرین سلامت برای  کمک به هانیه و خانواده‌اش، اظهار داشت: هانیه و خانواده‌اش تمایل دارند که ادامه درمان در کرمانشاه انجام شود.
 
وی تصریح کرد: اقدامات لازم فیزیوتراپی برای بهبود نسبی حرکت زانو‌ها انجام شده، اما همچنان بی حسی در انگشتان پای هانیه وجود دارد، همچنین اقدامات درمانی لازم شامل عمل شکستگی دنده‌ها و ترمیم صورت برای هانیه انجام شده است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: اقدامات درمانی لازم برای مادر، برادر و خواهر هانیه به موقع انجام شده است، مادر هانیه نیز که به علت اینکه مدت زیادی زیر آوار در مجاورت با نفت قرار داشته  دچار سوختگی سطح دو و همچنین له‌شدگی پای راست شده بود که به بیمارستان بعثت تهران اعزام شد  و همه اقدامات درمانی لازم برای پیشگیری از عفونت‌های ناشی از سوختگی برای وی انجام شد ، اما پدر این خانواده اصرار دارد که در کرمانشاه اسکان داشته باشد چرا که امکان ادامه درمان و فیزیوتراپی برای مادر و هانیه در کرمانشاه وجود دارد.

هانیه دختر 13 ساله سرپل ذهابی است که در زلزله شب 21 آبان ماه برای نجات جان خواهر 3 ساله‌اش به داخل خانه بر می‌گردد و به علت ریزش آوار از ناحیه ستون فقرات و نخاع دچار آسیب می‌شود.

هانیه هم اکنون در بیمارستان طالقانی کرمانشاه در حال درمان است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.