محمودرضا نیازی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به‌ منظور حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و کنترل کمی این نازل ها از ابتدای سال جاری تا 15 آذر ماه از یکصد جایگاه عرضه سوخت استان بازدید و تست فنی به عمل آمده است.
وی افزود: در این یکصد جایگاه حدود یک هزار نازل وجود دارد که تا نیمه آذر یک هزار و 121 مورد آزمون توسط شرکت بازرسی صورت گرفته است.
نیازی ادامه داد: در این بازرسی ها تنها عملکرد 2 نازل در جایگاه‌های عرضه سوخت مایع با استاندارد ملی مغایرت داشت که این نازل ها توسط بازرسان جهت رفع نقص، پلمب شد.
مدیرکل استاندارد کرمانشاه تاکید کرد: صاحبان این جایگاه ها باید با همکاری بازرسان شرکت ملی پخش، نسبت به رفع نقص تلمبه‌ها اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: براساس قانون سازمان ملی استاندارد ایران، کلیه وسایل توزین و سنجش مشمول مقررات استاندارد اجباری در سراسر کشور، باید به صورت دوره ای مورد آزمون قرار گیرند.
نیازی دلیل این کار را جلوگیری از هرگونه تخلف و ضرر و زیان از نظر کمی (یا کم فروشی) برای مصرف کننده و توزیع کننده عنوان کرد.
وی در پایان گفت: شهروندان در صورت نارضایتی از عملکرد جایگاه‌ها و احتمال نقص و کم‌فروشی از شیوه عرضه سوخت در هر یک از جایگاه‌های استان می‌توانند با سامانه 24 ساعته گویای 1517 اداره کل استاندارد استان کرمانشاه تماس حاصل بگیرند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.